سئو چگونه می تواند از سفر مشتری پشتیبانی کند؟ (جواب داد)
انتشار: تیر 01، 1402
بروزرسانی:
24 خرداد 1404
سئو چگونه می تواند از سفر مشتری پشتیبانی کند؟ (جواب داد)
مرحله بررسی زمانی است که مشتریان مشکل یا نیاز خود را تعریف کرده و به دنبال راه حل های ممکن هستند. آنها ممکن است گزینه ها، ویژگی ها، مزایا، قیمت ها، بررسی ها و غیره را مقایسه کنند تا انتخاب های خود را محدود کنند.
اما سئو چگونه می تواند از سفر مشتری پشتیبانی کند؟
سئو مشتریان را با کمک به آنها در کشف و تعامل با وب سایت شما در هر مرحله از سفر به ارمغان می آورد. سئو مشتریانی را به ارمغان می آورد که فعالانه به دنبال راه حل هایی هستند که شما ارائه می دهید، به ارزش پیشنهادی شما علاقه مند هستند و آماده خرید یا تماس با شما هستند.
آیا سئو بر میزان جذب مشتری تأثیر می گذارد؟
ارائه بهترین نکات سئو ...
سئو چگونه می تواند از سفر مشتری پشتیبانی کند؟
سئو با بهبود کیفیت و کمیت سرنخ هایی که از وب سایت خود تولید می کنید، بر میزان جذب مشتری تأثیر می گذارد. سئو به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای تجربه کاربر، محتوا، سرعت، بک لینک و غیره بهینه کنید تا ارتباط و اعتبار خود را افزایش دهید. سئو همچنین به شما کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را اندازه گیری و بهینه کنید.
آیا سئو می تواند فروش را بهبود بخشد؟
سئو می تواند مرحله تصمیم گیری را با موارد زیر پشتیبانی کند:
انجام بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) برای بهبود قابلیت استفاده، طراحی و عملکرد وب سایت شما.
ایجاد محتوای باکیفیت، مرتبط و جذاب که برای مشتریان اثبات و اطمینان می دهد.
بهینه سازی محتوای نوشته شده برای مرحله تصمیم گیری برای سئو با استفاده از کلمات کلیدی هدف در عناوین، عنوان ها، توضیحات متا، URL ها و متن های جایگزین تصویر.
افزودن CTA به محتوا برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید یا تماس با شما.
استفاده از نشانه گذاری طرحواره و داده های ساختاریافته برای ارائه قطعه های غنی و قطعه های برجسته در SERP.
4. پس از خرید
مرحله پس از خرید زمانی است که مشتریان خرید خود را تکمیل کرده و محصول یا خدمات شما را تجربه می کنند. آنها ممکن است به دنبال پشتیبانی، بازخورد، برنامه های وفاداری، ارجاعات و غیره باشند تا رضایت و حفظ خود را افزایش دهند.
سئو می تواند فروش را با افزایش دید، اعتبار و قابل اعتماد بودن وب سایت شما بهبود بخشد. سئو می تواند به شما کمک کند تا به سرنخ های واجد شرایط بیشتری که آماده خرید محصولات یا خدمات شما هستند دسترسی پیدا کنید و آنها را تبدیل کنید. سئو همچنین می تواند به شما در حفظ و فروش مشتریان فعلی خود در مراحل مختلف سفر مشتری کمک کند.
خلاصه ای از اینکه چگونه سئو می تواند از سفر مشتری پشتیبانی کند
در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که چگونه SEO می تواند از سفر مشتری با استفاده از مدل استاندارد سفر مشتری آگاهی، توجه و تصمیم پشتیبانی کند.
سئو می تواند مرحله آگاهی را با موارد زیر پشتیبانی کند:
انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای شناسایی عبارات و عباراتی که مشتریان برای جستجوی مشکل یا نیاز خود استفاده می کنند.
ایجاد محتوای باکیفیت، مرتبط و جذاب که به سوالات مشتریان پاسخ می دهد و ارزش ارائه می دهد.
بهینه سازی محتوا برای سئو با استفاده از کلمات کلیدی هدف در عناوین، عنوان ها، توضیحات متا، URL ها و متن های جایگزین تصویر.
تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سایر کانال ها برای افزایش دسترسی و دیده شدن.
2. ملاحظه
مرحله حمایت زمانی است که مشتریان به طرفداران وفادار و حامیان برند شما تبدیل می شوند. آنها ممکن است محصول یا خدمات شما را به دیگران توصیه کنند، نظرات مثبت بنویسند، به جامعه شما بپیوندند و غیره، تا این خبر را منتشر کنند و بر دیگران تأثیر بگذارند.
سئو چگونه می تواند به مشتریان در یافتن، تعامل و اعتماد به وب سایت شما در هر مرحله از سفر کمک کند؟
مرحله آگاهی زمانی است که مشتریان متوجه می شوند که مشکل یا نیازی دارند که نیاز به راه حل دارد. آنها ممکن است هنوز ندانند راه حل چیست، اما به دنبال اطلاعات و آموزش هستند تا به آنها کمک کند تا وضعیت خود را بهتر درک کنند.
سئو می تواند از مرحله پس از خرید پشتیبانی کند:
انجام نظرسنجی ها و بررسی های رضایت مشتری برای جمع آوری بازخورد و نظرات.
ایجاد محتوای با کیفیت بالا، مرتبط و جذاب که پشتیبانی، آموزش و ارزش را برای مشتریان فراهم می کند.
تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و ارجاعات خود در رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سایر کانال ها.
ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و پاداش دادن به آنها برای وفاداری آنها.
5. وکالت
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
سئو می تواند با کمک به مشتریان در یافتن، تعامل و اعتماد به وب سایت شما در هر مرحله از سفر، از سفر مشتری پشتیبانی کند. سئو می تواند به شما کمک کند محتوایی با کیفیت بالا، مرتبط و جذاب ایجاد و بهینه کنید که با هدف جستجو و انتظارات مشتریان شما مطابقت داشته باشد.
1. آگاهی
سئو می تواند با کمک به مشتریان در یافتن، تعامل و اعتماد به وب سایت شما در هر مرحله از سفر، از سفر مشتری پشتیبانی کند. سئو می تواند به شما کمک کند محتوایی با کیفیت بالا، مرتبط و جذاب ایجاد و بهینه کنید که با هدف جستجو و انتظارات مشتریان شما مطابقت داشته باشد. در نتیجه، سئو می تواند به شما کمک کند تا دید، اعتبار و رتبه بندی کسب وکار خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید تا ترافیک ارگانیک و تبدیل های بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.