این هفته، SEO Chatter در یک پست جمع بندی تخصصی در وب سایت ByteSizedPieces نمایش داده شد.
ByteSizedPieces توسط Stefana Gloginic، که یک توسعه دهنده وب و مهندس نرم افزار ارشد (frontend) در Hulu/Disney+ است، اداره می شود.
سوال این پست جمع بندی این بود: “یک اشتباه بزرگ که متوجه شده اید مردم در مورد سئو مرتکب می شوند چیست؟
شما می توانید کل مقاله را اینجا بخوانید: 10 متخصص سئو اشتباهاتی را که مبتدیان در مورد سئو در سال 2022 مرتکب می شوند به اشتراک می گذارند
همانطور که در مقاله اشاره کردم، “اشتباهی که اغلب می بینم مردم مرتکب می شوند این است که محتوای خود را برای کلمات کلیدی ثانویه بهینه نمی کنند. آنها یک کلمه کلیدی اصلی را برای هدف یک صفحه وب انتخاب می کنند، اما از یافتن سایر کلمات کلیدی مرتبط غفلت می کنند که محتوای آنها می تواند در SERP ها رتبه بندی کند. موتورهای جستجو مانند گوگل اغلب URL های مشابه را برای طیف وسیعی از کلمات کلیدی نزدیک رتبه بندی می کنند و اگر محتوای خود را برای تعداد زیادی از این کلمات کلیدی بهینه کنید، می توانید شانس رتبه بالای صفحه خود را در SERP برای کلمات کلیدی اصلی و فرعی افزایش دهید. .“
این جمع بندی تخصصی فرصت خوبی برای شرکت در آن بود زیرا این اشتباه در سئو خیلی به صورت آنلاین مورد بحث قرار نمی گیرد. در عوض، موضوع استفاده از لینک بیلدینگ برای افزایش تعداد بک لینک ها به یک صفحه برای کمک به رتبه بندی آن برای کلمات کلیدی بیشتر تحت الشعاع قرار می گیرد. اما اگر در بهینهسازی محتوا برای کلمات کلیدی که متعلق به یک خوشه هستند، کار بهتری انجام دهید، معمولاً میتوانید بهبود رتبهبندی را تنها با سئوی درون صفحه مشاهده کنید. سپس، اگر URL شما در یک موقعیت خاص در SERPS گیر کرد، میتوانید برای ایجاد بک لینک برای ارتقای آن در رتبهبندی بیشتر تلاش کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/seo-chatter-featured-on-bytesizedpieces/