رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند؟ یکتانت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند؟ یکتانت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

بسیاری از آرتیکل‌های متمم (و سایت‌های مرتبط دیگر مانند پاسخ نامه) که بهترین رتبه را در گوگل و موتورهای جستجو دارند، اساساً بک لینک بیرونی ندارند. ما همواره تأکید کرده‌ایم که یکی از مهم‌ترین فاکتورها در سئو،‌ رفتار بازدیدکنندگان است و گوگل بر اساس رضایت بازدیدکنندگان و رفتار آن‌ها در سایت شما، درباره‌ی رتبه سایت‌تان تصمیم می‌گیرد. بسیاری از رسانه‌ها امکان انتشار یا درج رپورتاژ آگهی را در اختیار شما قرار می‌دهند. از صدا و سیما تا مجلات و روزنامه‌ها و سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرام و اکانت‌های شبکه های اجتماعی (مثلاً اینستاگرام). انتشار رپورتاژ آگهی یکی از شیوه‌های قدیمی تبلیغات و بازاریابی است که حداقل یک قرن قدمت سایت خرید رپورتاژ (https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) دارد. به استناد دیکشنری وبستر، معادل انگلیسی رپورتاژ آگهی یعنی Advertorial نخستین بار در سال ۱۹۱۷ به کار رفته است (+).

  • اما همان رپورتاژ در یک سایت خبری دیگر ۵۰۰۰ بار خوانده شود، اما مشتریان بالقوه‌ی شما کمتر از ۱۰٪ مخاطبان آن سایت خبری را به خود اختصاص می‌دهند.
  • یکی از اصلی‌ترین انواع رپرتاژ خبری که جز قدیمی‌ترین‌ها و محبوب‌ترین انواع نیز به حساب می آید، رپرتاژ خبری تلویزیونی است.
  • در این روش تبلیغاتی از اغراق استفاده نمی‌شود و هم مزایا و هم معایب برند و محصول گفته می‌شود تا اعتماد مخاطب را جلب نماید.
  • هر چقدر که بازدیدکننده‌های بیشتری در سایت‌های معروف خبری و محتوایی، اسمی از برند یک سازمان را بشنوند، سهم صدای آن برند بیشتر شده و برند بزرگتری ساخته می‌شود.

زندگی یک مدیر مالی زمانی که توسط همکارش هدف خیانت قرار می‌گیرد و زیر و رو می‌شود. شما باید به هر ادعای خود درباره محصول یا خدمات خودتان با ارائه حقایق، آزمایش نتایج و اطلاعات آماری عینیت ببخشید. زمانی که خواننده یا مخاطب شما به اندازه کافی از رپورتاژ اگهی پریشان شد، بدون معطلی راه‌حل را که محصول یا خدمات شما است را معرفی کنید. به مخاطب خودتان نشان دهید که چطور برنامه مشاوره‌ای شما می‌تواند به شخص مخاطب بیاموزد که چطور برای منفعت بیشتری که لیاقتش را دارد مذاکره کند.

اگر تا به حال این روش را امتحان نکرده‌اید، حتما همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید و اگر سوال یا نظری هم داشتید، با ما در میان بگذارید. دوست داریم تجربیات شما در مورد استفاده از روش رپورتاژ آگهی را بخوانیم. هرچه بک لینک بگیرید و افراد بیشتری از سایر سایت‌ها وارد وبسایتتان شوند، سئو سایت شما بهبود پیدا می‌کند و اعتبار بیشتری پیدا می‌کند. این کار باید هوشمندانه و با رعایت ارتباط موضوعی متن با لینک مورد استفاده انجام شود. سعی کنید در عین حال که به محصول، برند و کسب و کارتان اشاره می‌کنید، کلی اطلاعات مفید و جذاب ارائه دهید تا رویکرد تبلیغاتی مقاله به چشم نیاید. نوشتن رپورتاژ آگهی هنر متقاعد کردن خواننده به انجام کاری خاص است.

هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد. پس فکر نکنید اگر لینک‌های زیادی را در رپورتاژ آگهی خود قرار دهید کار درستی کرده‌اید. هرچقدر که در یک رپورتاژ آگهی تعداد بک لینک‌های موجود بیشتر شود، اعتبار منتقل شده به هر یک از بک لینک‌ها کاهش می‌یابد.

بهبود سئو سایت، از فواید مهم رپورتاژ آگهی

زمانی که شما ثبت سفارش می کنید، جایگاه رپورتاژ در سایت های مورد نظر شما توسط کارشناسان ما رزرو شده و هزینه برای مدیران آن سایت ها واریز می شود و به همین دلیل امکان انصراف در هنگام اجرای کمپین رپورتاژ وجود ندارد. قیمت بسته های پیشنهادی ما، با در نظر گرفتن بیشترین تخفیف ممکن درج شده است. اما وقتی شما یک بسته اختصاصی برای خودتان می‌سازید، میزان تخفیف به تعداد رپورتاژهای مد نظر شما بستگی دارد. هر چقدر تعداد رپورتاژها بیشتر باشد، ما هم تخفیف بیشتری برای شما قائل خواهیم شد.

اگرچه که در این مطلب تمرکز ما بر روی معرفی و بررسی رپورتاژ آگهی اینترنتی است اما رپرتاژ آگهی‌ها قدمتی بیشتر از این دارند. یکی از اصلی‌ترین انواع رپرتاژ خبری که جز قدیمی‌ترین‌ها و محبوب‌ترین انواع نیز به حساب می آید، رپرتاژ خبری تلویزیونی است. بله، نویسندگان ما نیز می‌توانند یک یا حتی چند متن برای رپورتاژهای شما آماده کنند. این متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطبان و افزایش فروش شما نوشته خواهند شد. البته، توجه داشته باشید که ما برای نوشتن متن رپورتاژ، یک هزینه جداگانه از شما دریافت خواهیم کرد. رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاز اگهی نوعی گزارش است که به صورت کاملا بی‌طرفانه‌ای نوشته می‌شود و در قالب خبر برای مخاطب خوانده می‌شود تا ذهن مخاطب را درگیر محصول و یا برند معرفی شده نمیاد.

برای مؤثر واقع شدن رپورتاژ آگهی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

«رپورتاژ» کلمه‌ای با ریشه‌ای فرانسوی است که به عمل یا روش گزارش خبر یا خبرنویسی اشاره دارد. البته همانطور که در ابتدای متن هم گفته شد، رپورتاژ آگهی را در زبان انگلیسی با واژه «Advertorial» توصیف می‌کنند. دقت کنید که دچار افراط نشوید، بهترین راه حل این است که یک برنامه ریزی بلندمدت(۳تا۶ماه) برای درج رپورتاژ در نظر بگیرید. برای اینکار میتوانید از نحوه لینکسازی رقبا هم الهام بگیرید، اما نه اینکه تمام روش آن‌ها را کپی کنید. زمانی که میخواهیم راجب توضیح محصول و خدمات محتوا تولید کنیم باید دقت داشته باشیم که بیشتر موارد پیرامون موضوع بحث را بطور خلاصه، مخاطب پسند و بر پایه اصول سئو توضیح دهیم.

هر چقدر که بار ارزشی محتوا بالاتر باشد، همان‌قدر بازدیدکننده بیشتر با آن ارتباط گرفته و قدردان برند می‌شود. بهتر است تعداد کلمه‌های رپورتاژ آگهی در یک حد معمول (حداکثر ۱۵۰۰ کلمه) قرار بگیرد و خیلی کمتر یا بیشتر نباشد؛ البته در حالت‌های خاص و با هدف آگاهانه می‌توان این حدود را رعایت نکرد. روش دوم که بیشتر سایت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، استفاده از سایت‌های واسطه‌ای رپورتاژ آگهی است. این سایت‌ها با تعداد زیادی از منتشرکننده‌های معتبر محتوا در موضوعات مختلف قرارداد داشته و کسب و کارها می‌توانند تنها با کار کردن با آن سایت واسطه، به لیست بزرگی از سایت‌های منتشرکننده رپورتاژ دسترسی داشته باشند.

مزیت اول این روش تبلیغاتی هزینه‌ای است که صرف آن می‌کنید هزینه‌ای که شما برای این روش تبلیغاتی می‌پردازید نسبت به بقیه‌ی روش‌های تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر است و برای همه نوع کسب و کاری مناسب است. مزیت دوم این روش تبلیغاتی زمانی است که برای انجام این کار صرف می‌شود در این روش تبلیغاتی زمانی که برای انجام کار شما تایین می‌شود بسیار کم است و باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. مزیت چهارم این روش تبلیغاتی که این مزیت هم جزو مهم‌ترین مزایای این روش است بهبود سئو سایت است به این منظور که شما با استفاده از این روش تبلیغاتی باعث بهبود عملکرد سئو سایت شما و محبوبیت شما در گوگل می‌شود. اولویت اصلی هر کسب و کار ارائه خدمات به مخاطبان است؛ و برای معرفی خدمات و محصولات خود از تبلیغاتی مثل رپورتاژ آگهی استفاده می‌کند. شما باید در رپورتاژ آگهی چالش یا مسئله خاصی مطرح کنید و به کاربران نشان دهید که چه راه‌حلی برای رفع آن دارید. اما نباید توقعات مخاطب را بالا ببرید و وعده الکی برای مشکلی که راه‌حلی برای آن ندارید، ارائه دهید.