(برای جزئیات بیشتر و نمونه هایی از کلمات کلیدی کوتاه به صفحه معنی کلمات کلیدی عمومی مراجعه کنید.)
آیا کلمات کلیدی Long Tail بهتر هستند؟
یک کلمه کلیدی باید حدود 3-5 کلمه باشد تا بیشترین تأثیر را از تلاش های SEO و PPC خود داشته باشید. کلمات کلیدی در این طول دارای ترکیب خوبی از حجم ترافیک، هدف جستجو، رقابت کمتر و تبدیل بیشتر نسبت به کلمات کلیدی با یک کلمه یا بیش از شش کلمه هستند.
تحقیق کلمات کلیدی بخش مهمی از هر کمپین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) است و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما برای رشد طولانی مدت بسیار مهم است.
هر دو کلیدواژه short tail و long tail مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که برای وضعیت فعلی وب سایت شما منطقی تر باشد.
همانطور که متوجه شدید، تفاوت اساسی بین کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند، تعداد کلماتی است که هر عبارت یا عبارت را تشکیل می دهند. با این حال، بسته به سن وب سایت شما، بودجه تبلیغاتی و تجربه با سئو، تعیین می کند که آیا باید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بر روی کلمات کلیدی دم دراز در مقابل کلمات کلیدی دم کوتاه تمرکز کنید.
همانطور که وب سایت شما پیر می شود، اعتبار ایجاد می کند و بک لینک های بیشتری تولید می کند، کلمات کلیدی کمتری را می توانید دنبال کنید زیرا رتبه بندی در موتورهای جستجو برای شرایط رقابتی تر آسان تر می شود و ممکن است بودجه شما به شما اجازه دهد هزینه های CPC بالاتری را بپردازید.
یک استراتژی خوب برای دنبال کردن سئو و PPC این است: هر چه وب سایت شما جدیدتر باشد، کلمات کلیدی باید طولانی تر باشند زیرا به اعتبار زیادی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نیاز ندارند و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) کمتری دارند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/long-tail-vs-short-tail-keywords/
تفاوت اصلی بین کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه این است که کلمات کلیدی دم بلند از چهار کلمه یا بیشتر تشکیل شده اند در حالی که کلمات کلیدی دم کوتاه شامل یک تا دو کلمه هستند. این کلمات کلیدی متضاد هستند زیرا کلمات کلیدی دم بلند پرس و جوهای هدفمند هستند و کلمات کلیدی دم کوتاه به موضوعات گسترده اشاره می کنند.
تفاوت بین نمودار مقایسه کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند
شاخص | کلمات کلیدی دم کوتاه | کلمات کلیدی دم بلند |
---|---|---|
تعداد کلمات | 1-2 کلمه | 4 کلمه یا بیشتر |
هدف کلمه کلیدی | ترافیک گسترده | ترافیک هدفمند |
حجم ترافیک | بالا | کم |
مسابقه سئو | بالا | کم |
نرخ تبدیل | کم | بالا |
هزینه تبلیغات PPC | بالا | کم |
هدف جستجو | برای یافتن اطلاعات کلی در مورد یک موضوع | برای یافتن اطلاعات بسیار خاص در مورد یک موضوع |
کل ترافیک جستجو | 30 درصد از پرس و جوهای جستجو | 70 درصد از پرس و جوهای جستجو |
مثال های کلمه کلیدی دم بلند چیست؟
برای راهنمایی ها و ایده های بیشتر در مورد انتخاب طول کلمات کلیدی خود، راهنمای من در مورد نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو را بررسی کنید.
درباره کلمات کلیدی Long Tail و Short Tail بیشتر بدانید
کلمات کلیدی دم بلند هم برای کاربران و هم برای صاحبان سایت بهتر هستند زیرا نتایج بهتری را از موتورهای جستجو و کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) دریافت می کنند. کلمات کلیدی دم بلند نیز برای سئو بهتر هستند زیرا رقابت کمتری برای هر عبارت کلیدی وجود دارد.
پیوندهای زیر در مورد کلمات کلیدی طولانی و دم کوتاه و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح بیشتری می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوعات استفاده کنید.
خلاصه کلمات کلیدی دم بلند در مقابل دم کوتاه
با این حال، یک استراتژی سئو خوب شامل کلمات کلیدی طولانی و کلیدواژه های کوتاه است. کلمات کلیدی دم کوتاه برای تنظیم محتوای ستون اصلی برای استراتژی محتوای ستون شما بهترین هستند در حالی که کلمات کلیدی دم بلند برای صفحات وب فردی که استراتژی خوشه موضوعی SEO شما را تشکیل می دهند بهتر است.
یک کلمه کلیدی چقدر باید باشد؟
این راهنمای مقایسه کامل خود را در مورد تفاوت بین کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند برای موفقیت در سئو و بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید.
کلمات کلیدی دم بلند در مقابل دم کوتاه
(برای جزئیات بیشتر، این لیست کامل از مزایای کلمات کلیدی دم بلند برای سئو را ببینید.)
معایب کلمات کلیدی دم بلند
- کمترین حجم جستجو
- شناخت برند کمتری ایجاد می کند
- صفحات وب بهینه شده برای کلمات کلیدی دم بلند معمولا فقط برای یک عبارت خاص و تغییرات نزدیک از آن رتبه بندی می شوند
- هنگام تمرکز بر استراتژی کلمه کلیدی طولانی، به صفحات وب زیادی در یک سایت نیاز دارد
کلمات کلیدی باید بلند باشند یا کوتاه؟
مثال های کلیدواژه دم کوتاه شامل 1 یا 2 کلمه مانند “تخم مرغ”، “بازاریابی”، “کفش”، “سگ”، “غذای گربه”، “خرید لپ تاپ”، “فست فود”، “هتل های شیکاگو”، “آب و هوای میامی”. “، “عینک آفتابی ارزان”، “خفاش بیسبال” و دیگر اصطلاحات کلیدواژه دم کوتاه که موضوعات گسترده ای را پوشش می دهد.
کلمه کلیدی دم کوتاه مزایا و معایب
مزایای کلمات کلیدی دم کوتاه
- بالاترین حجم جستجو
- بیشترین آگاهی از برند را ایجاد می کند
- افراد را در بالای قیف بازاریابی جذب می کند
- صفحات وب بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی دم کوتاه می توانند برای طیف گسترده ای از اصطلاحات رتبه بندی شوند
معایب کلمات کلیدی دم کوتاه
- بیشترین رقابت برای SEO و PPC
- موضوعات متمرکز به جای هدفمند
- کمترین نرخ تبدیل
- محتوای صفحه وب معمولاً باید طولانی باشد (مثلاً 3000 کلمه یا بیشتر)
کلمه کلیدی دم بلند مزایا و معایب
مزایای کلمات کلیدی دم بلند
- کمترین رقابت برای SEO و PPC
- بالاترین نرخ تبدیل
- می تواند به سرعت در موتورهای جستجو بدون بک لینک زیاد رتبه بندی کند
- افراد را در انتهای قیف بازاریابی جذب می کند
- محتوای صفحه وب همیشه نباید طولانی باشد (مثلاً 500-1000 کلمه)
امیدوارم از این راهنمای مقایسه کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه لذت برده باشید.
ارائه بهترین نکات سئو …