تگ H1 متنی است که در یک بخش
در HTML صفحه وب شما وجود دارد.
همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ H1 و تگ عنوان اهداف جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و تگ های عنوان برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر عنصر را برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) درک کنید.
حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ H1 وجود ندارد. با این حال، بهترین روش برای سئو و تجربه کاربر 70 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ H1 طولانیتر میتواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این عنصر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ عنوان در مقابل تگ H1 را توضیح می دهد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.