حداکثر محدودیت کاراکتر برای برچسب های عنوان وجود ندارد. با این حال، بهترین روش سئو برای برچسب های عنوان 60 کاراکتر یا کمتر است. اگر برچسب عنوان شما طولانی تر باشد، به دلیل فضای محدود برای مرورگر، احتمالاً در فهرست SERP کوتاه شده است.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
تگ های H1 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این زمینه برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H1 که به درستی بهینه شده اند باید یک نمای کلی روشن از موضوع اصلی صفحه ارائه دهند و در عین حال کلیدواژه اصلی و حداقل یک کلمه کلیدی ثانویه را نیز شامل می شوند.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ H1 و تگ عنوان اهداف جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و تگ های عنوان برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر عنصر را برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) درک کنید.
تگ H1 متنی است که در یک بخش
در HTML صفحه وب شما وجود دارد.
همانطور که یاد گرفتید، تفاوت اصلی بین تگ عنوان و تگ H1 این است که تگ عنوان در تب مرورگر وب نمایش داده می شود و تکه های نتایج جستجو در حالی که تگ H1 در محتوای صفحه برای خواندن کاربران قابل مشاهده است.
این معمولاً در متن اصلی قابل خواندن توسط کاربر در وب سایت شما قرار دارد و عنوان مقاله را تشکیل می دهد که توسط کاربر خوانده می شود.
جزئیات برچسب H1
هدف
یک استراتژی خوب این است که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود را بدون تکرار کلمات همپوشانی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک برچسب عنوان که نوشته شده است: "15 نکات و تکنیک های سئو روی صفحه برای افزایش رتبه" بهتر از "15 نکات سئو درون صفحه و تکنیک های سئو درون صفحه برای افزایش رتبه” هم برای کاربران و هم برای الگوریتم های موتورهای جستجو.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
هدف ثانویه تگ عنوان بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو در سایت با گنجاندن کلمات کلیدی اولیه و ثانویه برای الگوریتم های موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل برای اهداف نمایه سازی و رتبه بندی است.
محدودیت کاراکتر