تولید محتوای سئو برای کاربران و موتور جستجو

و بتواند به عنوان مدرس سئو در شرکت سایت reverse-seo ها فعالیت کند. با این که ارائه اطلاعات درست و رعایت ادب اهمیت زیادی دارند، ولی با استفاده از کلمات کلیدی مهم در مورد کسب و کار و عبارت هایی که بیشتر جستجو می شوند، در کنار سئو گوگل مپ، می توان نهایت استفاده را از گوگل ریویو در راستای تحقیق اهداف سایت خود، برد. در نظر داشته باشید که با ثبت کردن سایت مپ خود، شما در حقیقت به گوگل میگویید که کدام صفحات شما از اهمیت بیشتری برخوردارند و اولویت بالاتری برای ایندکس شدن دارند ولی هیچوقت ایندکس شدن آنها را نمیتوانید تضمین کنید و ممکن است ارورهای دیگری باعث شوند تا ایندکس اتفاق نیفتد. 1 نفر از هر 5 نفر، 24 ساعت بعد از بررسی آنلاین کسب و کار و محصول خود، خرید خود را ثبت می کند. با این وجود، هر کسب و کاری که در فضای مجازی فعالیت دارد، میبایست قادر باشد خود را با گوگل و سازوکار آن منطبق نماید. در حقیقت امکان دارد این ارقام آنقدر ها هم وسوسه کننده به نظر نیاید، اما به مراتب تاثیر بالاتری در مقایسه با منشن ها، سوشیال سیگنال، نرخ پرش و مواردی از این دست خواهند داشت.

هر چند تاثیر این مورد کمتر از لوکال پک میباشد، ولی گوگل ریویو و گوگل مپ در رتبه بندی وب سایت ها طبق جستجوی محلی نیز تاثیر بسزایی خواهند داشت و تنوع، کیفیت و کمیت نظرات کاربران و همینطور سیگنالهای My Business ، شانس سایت شما جهت نمایش کسب و کارتان پس از لوکال پک را تا 14 درصد افزایش خواهد داد که این رقم باز هم بیشتر از تاثیر سیگنال های شبکه های اجتماعی خواهد بود و این بی نظیر است. در واقع لوکال پک (Local Pack) قسمتی از نتایج جستجوی گوگل محسوب می شود که در آن، 3 کسب و کار برتر مرتبط با عبارت جستجو شده به وسیله شما عزیزان در زیر نقشه نمایش داده خواهد شد. در به روز رسانی امروز ما همه را حذف می کنیم و خواص از سازه های. دقت کنید که حذف کردن این لینک ها از گوگل امکان پذیر است و شما با استفاده از کنسول جستجوی گوگل می توانید به راحتی اقدام به حذف آنها کنید. ما با خیال راحت این ویژگیهای منسوخ را حذف کردهایم.

ایجاد کردن یک سایت مپ بسیار راحت است، اگر و تنها اگر ابزار مناسبی برای آن داشته باشید، این ابزارها شامل نرمافزارها و ابزارهای پیشفرض ساخت نقشه سایت و یا افزونههایی نظیر Google XML Sitemaps میباشند. با توجه به ارائه خدمات طراحی سایت در تبریز توسط تیم آونگ وب و با افزایش جستجوی کاربران در گوگل برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود سایت هایی که طراحی می شوند باید فاکتورهای سئو هم در آن رعایت شود. اما با این وجود، هنوز هم تعداد زیادی از کسب و کارها درستی آدرس خود در گوگل مپس را بررسی نمی کنند. در حقیقت پاسخ دادن به نظرات کاربران باعث افزایش اعتبار سایت شما نزد گوگل و کاربران خواهد شد و نشان خواهد داد برای آنها و نظرات شان ارزش قائل میباشید. هنگامی که صحبت از سئوی محلی یا لوکال سئو در میان باشد، 2 فاکتور حائز اهمیت دیگر مطرح خواهد شد که الزاما میبایست با آنها آشنا باشید Local Pack و Localised Organic Ranking. چنانچه نمی خواهید نام کسب و کار شما در لیست سیاه گوگل جای بگیرد، کافیست آدرس صحیح را از طریق Google My Business مشخص کرده و سپس تایید نمایید. این کار از طریق پیشخوان و منوی Crawl و سپس Sitemaps امکانپذیر است.

زمانی به یک سایت معتبر لینک میدهید، این کار به سایت شما کمک میکند تا در گوگل اعتبار دریافت کند و افزایش اعتبار باعث افزایش رتبه نیز میشود. راه های ارتباطی و اطلاعات مفید و خلاصه را در همان ابتدا به کاربر نشان میدهد. معمولا، نظرات مشتریان در گوگل مپ نوعی از Online Social Proof یا همان مدارک اجتماعی آنلاین به منظور تایید شما به شمار آمده و توسط آن ها، تایید سایر اطلاعات موجود در فضای وب در مورد کسب و کارتان برای گوگل امکان پذیر خواهد شد. هر زیر دامنه در یک دامنه root ازفایل های جداگانه robots.txt استفاده می کند. با انتخاب این دامنه، از این به بعد موتورهای جست و جو (در طول عمر وب سایت) سایت شما را با این دامنه خواهند شناخت. هر روز بیشتر از روز گذشته در سئو و بقیه موتورهای جستجو دخالت میکند به ویژه وقتی که اینترنتی شدن چیزها هر روز بیشتر از روز گذشته مورد توجه قرار میگیرد.

لینک هایی که در هر صفحه وبسایت ها نمایش داده می شوند و بطور معمول آن ها را نوار کناری ساید بار یا فوتر می توانید پیدا کنید. با وجود تاثیر بالای گوگل ریویو و گوگل مپ در سئو، تعداد زیادی از کسب و کارها به سادگی از این 2 فاکتور حائز اهمیت عبور می نمایند و به آن اهمیتی نمیدهند. کاربران ما می توانند به سادگی با ارتقاء به آخرین نسخه، در لبه برش باقی بمانند. دریافت آخرین نسخه به این معنی است که سایت شما همیشه تا حد امکان سریع، کارآمد و بهینه خواهد بود. در بخش مقاله تکراری حتماً یک پیوند کانونی به نسخه اصلی اضافه کنید . Google Maps و Google Reviews چه مقدار در سئو محلی تاثیر می گذارند؟ بر اساس بررسی های صورت پذیرفته به وسیله Moz، نقد ها و نظرات ثبت شده به وسیله کاربران، شانس دیده شدن کسب و کارها در لیست Local Pack را تا 13 درصد و ابزار Google My Business را تا 19 درصد افزایش خواهد داد. در حقیقت سایتهای وردپرسی که از Yoast SEO استفاده میکنند به صورت خودکار سایتمپ را تولید و استفاده میکند و فقط کافیست آن را فعال کنید.

برای تولید این نوع از محتوا راههای زیادی را دارید که میتوانید تست کنید، فریلنسرها، شرکت تولید محتوا، سایتهای محتوایی و… مطمئن نیستید که فایل robots.txt دارید؟ 3- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟ کاربرانی که کمی با مباحث مرتبط با سئو آشنایی دارند، از میان شبکههای اجتماعی مختلف ترجیح میدهند در گوگل پلاس فعالیت کنند. اما در مقابل و در صورت داشتن این دانش، نه تنها با این مشکلات روبرو نمیشوید، بلکه میتوانید حتی برای کاهش هزینه پرداختی و دریافت تخفیف با گوگل مذاکره کنید! این اتفاق نه تنها موجب سردرگمی و کاهش مشتریان خواهد شد، بلکه با تغییر فاکتور «نزدیک بودن به جستجو کننده» سئو سایت هم لطمه خواهد خورد. این کار نه تنها باعث گرفتن رتبه بهتر در گوگل (همان سئوی وردپرس) میشود، بلکه در مواردی (مثل وقتی که امتیاز مطلب با ستاره مشخص شده است) نرخ کلیک را هم افزایش میدهد. اصولا سیستم هایی که به صورت پیش فرض بعضی از اصول و نکته های سئو را رعایت کرده باشند انتخاب مناسبی هم برای مدیر سایت و هم سئوکار سایت است.

در این راستا برای بهتر دیده شدن سایت شما به کاربران گوگل در میان انبوه سایت ها بحث سئو مارکتینگ مطرح میشود که با رعایت این اصول که در مقاله سئو مارکتینگ چیست توضیح داده شده است میتوانید در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحات برتر گوگل برسانید. اما تنها نوشتن مطلب بدون داشتن استراتژی درست کافی نیست ، یکی از روشهای سئو سایت جهت ایجاد محتوا این نکته می باشد که مطالبی را برای این کار انتخاب کنید که علاوه بر جذابیت و مناسب بودن و داشتن صحت و صداقت، قواعد سئو سایت یا همان اصول سئو نیز در آن رعایت شده باشد و منطبق با الگوریتم های موتورهای جستجو و مطابق با تغییرات آن صورت گرفته باشد. در حالت کلی موتورهای جستجوگر نظیر گوگل همواره درک بسیار مناسب تر و بهتری را از متن نسبت به سایر انواع محتوا دارند، بنابراین در زمینه تولید محتوا در صورتی که بر روی محتوای متنی تمرکز کنیم، تاثیرات بسیار مثبتی ایجاد می گردد. وقتی بحث رنکینگ و رتبهبندی پیش میآید کیفیت کلی سایت یک فاکتور کلیدی است.

اگر سایتمپ شما مسیر باتهای کرول (crawl) را به سمت هزاران صفحه کمکیفیت از وبسایت شما ببرد، موتورهای جستجو مسلما وبسایت شما را با توجه به این سایتمپ بررسی میکنند و این صفحات کمکیفیت را جزو صفحات اصلی شما قلمداد میکنند و این در رتبهی کلی وبسایت شما تاثیر منفی میگذارد. به همین دلیل ساده، بهینهسازی محتوا برای موتورهای جستوجو یک تخصص تماموقت محسوب شود. دلیل آن را در بخش بعدی توضیح خواهم داد. در این مقاله یاد گرفتیم که از طریق فایل robots.txt می توانیم دسترسی ربات ها را به برخی از صفحات و بخش های سایت (به دلایل مختلفی که گفته شد) ببندیم.

سئوی خارج از صفحه Off Page SEO: ایمن سازی پیوندهای با کیفیت بالا از طریق ایجاد رسانه، وبلاگ نویسی مهمان در سایت های معتبر و سایر مواردی که پیوندهای خارجی را به وب سایت شما باز می گرداند. همچنین باید گفت که این شرکت های موفق میتوانند رتبه های سایت شما را از آنچه که بوده است روز به روز بهتر کنند و اینکار را میتوانند با انجام صحیح مراحل سئو و بهینه سازی سایت ( تحقیق کلمات کلیدی، تقسیم صحیح انکر تکست و…)و تولید محتوا و همچنین خدمات مشاوره سئو انجام دهد. وقتی افراد برای کسب اطلاعات خاصی از یک سایت دیدن می کنند انتظار مطالب منحصر به فردی اند که نیازهای آن ها را دفع نماید. با این دستور می توان به ربات خاصی و یا به تمام ربات ها اجازه دسترسی را داد یا محدود کرد. ولی آیا تمام تکنیکهایی که برای افزایش جایگاه سایت در گوگل انجام میدهیم از نظر گوگل اصولی و صحیح است؟ آیا این اطلاعات ارزشمند نیست؟ آیا کلمه کلیدی از حجم جستجوی کافی برخوردار است؟ بیشتر عبارات کلیدی در حال حاضر، تحت سلطه برندهای بزرگ هستند و دست یافتن به آن ها کار دشواری است. در حقیقت باید گفت که سلطه گوگل بر فضای وب، مسئله ای انکار نشدنی به حساب می آید.

جالب است بدانید که کمپانی گوگل جهت رتبه بندی وب سایت ها بیشتر از 200 فاکتور متنوع را در نظر خواهد گرفت که شاید رعایت همه آنها کار بسیار سختی به حساب آید. اگر کاربران لینک ها را از دست بدهند یا به طور تصادفی روی آنها کلیک کنند، محتوای شما کمتر مفید می شود. اگرچه خزنده های موتورهای جستجو این اطلاعات را هنگام پیمایش سایت ها مورد استفاده قرار می دهند اما ممکن است سایتی که از مقدار “ساعتی” استفاده کرده است را با فرکانس کمتری(مثلا هر 12 ساعت) مورد پیمایش قرار دهد . Google میتواند اطلاعات کلیدی را مستقیماً از تصاویر و ویدیوها استخراج کند – و برای هر چیز دیگری، میتواند از دادههای ساختاریافته محتوای شما استفاده کند. Google از برخی از فرمهای متادیتای تصویری و ویدیویی پشتیبانی نمیکند، که ما (قبلاً) در نقشههای سایت خود قرار میدادیم. کنسول جستجوی گوگل در برخی مواقع میتواند خسته کننده باشد، به طور مثال اگر شما 20000 صفحه داشته باشید و صرفا 15000 صفحهی شما ایندکس شوند شما نمیتوانید بفهمید که مشکل این 5000 صفحه که ایندکس نمیشوند چیست. اگر تاریخ تغییر پستی جدیدتر از آخرین باری است که ایندکس شده است، گوگل می تواند دوباره آن را فهرست کند و نتایج خود را با تغییرات مطابقت دهد.

آخرین تغییرات و بروزرسانیهای وبسایت شما چه بوده است. همچنین ممکن است خزنده ها سایتی که از تگ “هرگز” استفاده کرده است را هر از چندگاهی مورد پیمایش قرار دهند تا متوجه تغییرات غیر منتظره ی آن شوند. داشتن تیمی از کارشناسان متخصص و دلسوز در این زمینه می تواند هر برندی را در مسیر درستی قرار دهد تا در کوتاه ترین و کمترین هزینه ممکن بیشترین دست آورد ممکن را کسب نماید و به جایگاه واقعی خود برساند. ترافیک طبیعی یکی از معیارهایی است که می تواند بیشترین موفقیت در سئو سایت را به شما نشان دهد. هنگامی که وب سایت خود را در Google My Business ثبت می نمایید، گوگل طبق اطلاعات دریافتی از اینترنت شما، موقعیت کسب و کار شما عزیزان را به شکل خودکار الصاق می نماید. شما میتوانید نقشه سایت خود را توسط Google Search Console در سیستم گوگل ثبت کنید. 2. نقشه سایت خود را در گوگل ثبت کنید. مکان ثبت شده شما در نتایج گوگل (حالت موبایل) در ابتدا نمایش داده می شود. شاید مدیریت گوگل ریویو و جواب دادن به کاربران در گام نخست کمی زمان بر و مشکل باشد، ولی مطمئنا ارزش زمانی را که صرف می نمایید، خواهد داشت. در واقع 97 درصد از این افراد اینطور می گویند که نظر های نوشته شده بر خرید آنها تاثیر به سزایی دارد و همینطور حدودا تمامی خریداران، به این نظرات به میزان توصیه های خانواده و دوستان اطمینان دارند.

این تفاوت جایگاه به علت تفاوت در فاکتور های مورد توجه آنها ایجاد می شود. اول از همه باید این نکته مهم را به توضیح بدهم که: اگر قرار باشد ربات های خزنده گوگل تمامی صفحات وب سایت شما را بررسی نکنند، این یعنی سایت شما اصلا در نتایج جستجو مشاهده نخواهد شد. این کار برای برخی صفحات در وبسایت شما که مهم هستند ولی دوست ندارید در نتایج صفحات جستجو دیده شوند بسیار کاربردی است. با این حال شما نیازی ندارید با این کدها سر و کله بزنید و بهتر است اجازه دهید یک ابزار این کار را برای شما انجام دهد. اگر یکی را نمی بینید ، پس احتمالاً پرونده robots.txt ندارید. البته این مرحله جز اصلی تمامی خدماتی که شرکتهای سئو سایت ارائه میدهند نیست، اگر شما از قبل وبسایتی داشته باشید، کلیه روشها و استراتژی ها برپایه همان سایت اجرا میگردد. اینفوگرافیک به نمایش تصویری داده ها و اطلاعات گفته می شود و به وسیله آن می توان مفهوم مورد نظر را دقیق تر و واضح تر به کاربر منتقل کرد. یکی از مهمترین موضوعات برای سئو سایت در سال های اخیر، ایجاد محتوای عمیق و دقیق است. 6. هر جا که نیاز باشد از متاتگ ربات در Robot.txt استفاده کنید.