ساختار مناسب HTML فقط شامل استفاده از یک تگ H1 در هر صفحه است. داشتن یک هدر H1 به خواننده و خزندههای موتور جستجو روشن میکند که محتوا در مورد چیست و همچنین به افرادی که از صفحهخوانها استفاده میکنند کمک میکند تا به طور مؤثر در مقاله حرکت کنند.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 عنوان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 عنوان فرعی است که برای تجزیه بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.
مقایسه تگ هدر H1 در مقابل H2
امیدوارم از این راهنمای تگ H1 vs H2 در سئو لذت برده باشید.
علاوه بر این، اگر الگوریتمها تعیین کنند که متن H1 برای کاربر مرتبطتر از تگ عنوان متا است، هدر H1 ممکن است در صفحات نتایج موتور جستجو برای فهرست وبسایت نمایش داده شود.
آیا داشتن H2 قبل از H1 خوب است؟
همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ های عنوان H2 و H1 اهداف جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و H2 برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر عنصر HTML برای افزایش رتبه و ترافیک خود را درک کنید.
تگ H2 هدر سطح 2 در یک سند HTML است که از کد زیر عنوان
استفاده می کند. تگ H2 معمولاً دومین تگ سرفصل است و برای نشان دادن یک زیربخش در محتوا استفاده میشود و توسط عنکبوتهای موتورهای جستجو برای درک موضوعات فرعی صفحه برای تعیین ارتباط با عبارتهای جستجو خزیده میشود.
جزئیات برچسب H2
هدف
حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ H1 وجود ندارد. با این حال، بهترین روش برای سئو و تجربه کاربر 70 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ H1 طولانیتر میتواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این عنصر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.
تعداد در هر صفحه
تگ H2 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند Google متن را در زیر عنوان های H2 می خزند تا موضوعات فرعی صفحه وب را تعیین کنند تا به رتبه بندی محتوا برای جستجوهای مربوطه کمک کنند.
کدام H1 بهتر است یا H2؟
H1 برای بهینهسازی موتور جستجو بهتر از H2 است زیرا تگ H1 یک عامل رتبهبندی قویتر برای سئو است. تگهای H1 حاوی کلمات کلیدی اصلی هستند و موضوع محتوا را توصیف میکنند که الگوریتمهای موتورهای جستجو برای فهرستبندی و رتبهبندی آنها را تحلیل میکنند.
تگ های H2 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این فیلدهای HTML برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H2 که به درستی بهینه شده اند باید موضوعات فرعی را برای خواننده توصیف کنند و در عین حال کلمات کلیدی ثانویه برای سئو را نیز شامل شوند.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ هدر H1 در مقابل H2 را توضیح می دهد.
هدف اصلی تگ H2 جدا کردن بخش های محتوا برای تعریف سلسله مراتب اطلاعات و در عین حال بهبود خوانایی برای کاربر است. هدف ثانویه بهبود سیگنال های مربوط به صفحه برای کلمات کلیدی ثانویه است که محتوا برای SEO هدف قرار می دهد.
حد کاراکتر بهینه
ارائه بهترین نکات سئو …