
بروزرسانی: 03 تیر 1404
تفاوت در سئو چیست؟
ساختار مناسب HTML فقط شامل استفاده از یک تگ H1 در هر صفحه است. داشتن یک هدر H1 به خواننده و خزنده های موتور جستجو روشن می کند که محتوا در مورد چیست و همچنین به افرادی که از صفحه خوان ها استفاده می کنند کمک می کند تا به طور مؤثر در مقاله حرکت کنند.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H1 و H2 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه ای از تگ H1 در مقابل H2 در سئو
H1 برای بهینه سازی موتور جستجو بهتر از H2 است زیرا تگ H1 یک عامل رتبه بندی قوی تر برای سئو است. تگ های H1 حاوی کلمات کلیدی اصلی هستند و موضوع محتوا را توصیف می کنند که الگوریتم های موتورهای جستجو برای فهرست بندی و رتبه بندی آن ها را تحلیل می کنند.
بسته به تعداد زیرموضوعات مرتبط با محتوا، می توانید به تعداد دلخواه تگ H2 در صفحه داشته باشید. داشتن چندین تگ هدر H2 مشکلی برای سئو نیست.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
هدف اصلی تگ H1 اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان و خزنده های موتورهای جستجو در مورد موضوع اصلی صفحه است. هدف ثانویه بهبود سیگنال های مربوط به سئوی درون صفحه برای کلمات کلیدی اصلی است که محتوا هدف قرار می دهد.
حد کاراکتر بهینه
هدف اصلی تگ H2 جدا کردن بخش های محتوا برای تعریف سلسله مراتب اطلاعات و در عین حال بهبود خوانایی برای کاربر است. هدف ثانویه بهبود سیگنال های مربوط به صفحه برای کلمات کلیدی ثانویه است که محتوا برای SEO هدف قرار می دهد.
حد کاراکتر بهینه
حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ هدر H2 وجود ندارد. با این حال، بهترین تمرین برای سئو و تجربه کاربری 60 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ زیرعنوان H2 طولانی می تواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این عنصر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.
تعداد در هر صفحه
تگ H2 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند Google متن را در زیر عنوان های H2 می خزند تا موضوعات فرعی صفحه وب را تعیین کنند تا به رتبه بندی محتوا برای جستجوهای مربوطه کمک کنند.
کدام H1 بهتر است یا H2؟
تگ H1 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای داخل تگ H1 را می خزند تا به درک زمینه صفحه وب کمک کنند.
تگ H2 چیست؟
توجه: تگ H1 با تگ عنوان متا
جزئیات برچسب H1
هدف
امیدوارم از این راهنمای تگ H1 vs H2 در سئو لذت برده باشید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.