
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404
تفاوت در سئو چیست؟
همانطور که در این مقاله دیگر در مورد اینکه لینک nofollow چیست توضیح داده شد، چندین روش مختلف وجود دارد که می توانید یک پیوند را به عنوان nofollow برچسب گذاری کنید تا به خزنده های موتورهای جستجو کمک کنید تا رابطه با صفحه پیوند داده شده را درک کنند.
انواع لینک های Nofollow
- پیوندهای پولی: این پیوندهای nofollow باید دارای ویژگی rel=”sponsored” باشند و برای تبلیغات یا قرار دادن پولی استفاده شوند.
- پیوندهای UGC: این پیوندهای nofollow باید دارای ویژگی rel=”ugc” باشند و به لینک های محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) مانند نظرات و پست های انجمن اضافه شوند.
- لینک های Nofollow: این مقدار پیش فرض nofollow با ویژگی rel=”nofollow” است که باید زمانی استفاده شود که مقادیر دیگر اعمال نمی شوند و نمی خواهید گوگل سایت شما را با صفحه پیوند داده شده مرتبط کند.
- چندین مقدار rel: همچنین می توانید چندین مقدار rel را به عنوان یک لیست جدا شده با فاصله یا کاما مشخص کنید، مانند: rel=”nofollow sponsored” یا rel= “ugc nofollow”.
زمان استفاده از لینک های Nofollow و Dofollow
زمانی که محتوایی که به آن پیوند می دهید غیرقابل اعتماد، حمایت مالی، تولید شده توسط کاربر یا هزینه پرداختی باشد، باید از پیوندهای nofollow استفاده کنید. زمانی باید از لینک های dofollow استفاده کنید که محتوای لینک شده قابل اعتماد، معتبر است و می خواهید رتبه صفحه را از وب سایت خود به سایت مقصد منتقل کنید.
همانطور که در این مقاله دیگر در مورد اینکه پیوند dofollow چیست توضیح داده شد، این نوع بک لینک ها به طور پیش فرض در اکثر ویرایشگرهای HTML وب سایت برای عنصر تگ anchor ساخته می شوند. هیچ کدگذاری اضافی مورد نیاز نیست.
انواع لینک های Dofollow
- پیوندهای پست مهمان
- لینک های تحریریه
- پیوندهای تصدیق
- پیوندهای نشان
- پیوندهای انتشار مطبوعاتی
- پیوندهای گواهی
- بررسی لینک ها
- لینک های منابع
لینک Nofollow چیست؟
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید