ساختن یک سایت YMYL معتبر زمان بر است زیرا گوگل بعید است یک سایت YMYL جدید را تا زمانی که قابل اعتماد بودن و اعتبار آن را مشخص کند به بالای نتایج جستجوی خود برساند. ایجاد محتوای نوشته شده ماهرانه و مصاحبه با افراد حرفه ای با تجربه مرتبط و اعتبار مرتبط با صنعت از جمله بهترین استراتژی هایی است که وب سایت های YMYL می توانند برای ایجاد اعتبار برای الگوریتم های موتورهای جستجو از آن استفاده کنند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
گوگل بین موضوعات YMYL واضح، ممکن و بعید تفاوت قائل می شود. موضوعات YMYL از دستههای اخبار، خرید، دولت، امور مالی و بهداشت میآیند. رتبه بندی صفحات وب با محتوای YMYL دشوارتر از رتبه بندی صفحات دیگر است زیرا گوگل از استانداردهای کیفیت بالاتری برای محتوا استفاده می کند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.