YMYL پایه استانداردهای کیفیت محتوای Google را همراه با مفهوم EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد) تشکیل می دهد.
YMYL مخفف عبارت “Your Money or Your Life” است، که نوعی محتوای است که توسط دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجوی Google به عنوان فروش محصولات یا خدمات یا ارائه اطلاعاتی که میتواند بر شادی، سلامت، ثبات مالی، یا ایمنی فرد تأثیر بگذارد طبقهبندی میشود. .
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.