نورفرر چیست؟
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
Noreferrer یک ویژگی HTML (rel=”noreferrer) است که می تواند به لینک های خارجی اضافه شود تا از دیدن سایت های خارجی به عنوان ترافیک ارجاعی در گزارش های تحلیلی جلوگیری شود. ترافیک ارسال شده به سایت خارجی به عنوان ترافیک مستقیم در تجزیه و تحلیل گزارش می شود.
پیوندهایی با ویژگیهای noreferrer هنوز هم میتوانند ارزش خود را به صفحات دیگر منتقل کنند، و این ویژگی هیچ تاثیری بر نحوه خزیدن لینکها توسط موتورهای جستجو یا رتبهبندی صفحات وب در فهرست جستجو ندارد.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/noreferrer-definition/
این ویژگی به مرورگر اطلاع می دهد که از ارسال اطلاعات به وب سایت مورد نظر پس از کلیک بازدیدکنندگان صفحه بر روی پیوند خودداری کند. با انجام این کار، سرور مورد نظر را از به دست آوردن اطلاعات در مورد مکان بازدید کننده جلوگیری می کند.