چرنالیسم اغلب به دلیل تقاضا برای محتوای خبری سریع و ارزان و همچنین تأثیر روابط عمومی و درآمد تبلیغاتی است. یک مزرعه محتوا (یا کارخانه تولید محتوا) برای تولید حجم زیادی از محتوا به روشی سریع برای رتبهبندی مقالات در موتورهای جستجو برای ایجاد درآمد تبلیغاتی از طریق بازدید از صفحه، به تکنیکهای churnalism متکی است.
چرنالیسم اغلب منجر به روزنامه نگاری با کیفیت پایین، نادرست یا مغرضانه می شود که خدمات و تجربه کاربری ضعیفی را برای عموم ارائه می دهد. فرهنگ گرایی همچنین اعتبار و شهرت روزنامه نگاران و رسانه ها را تضعیف می کند.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
Churnalism چیست؟
کارکنان تحریریه در SEO Chatter تیمی از کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو هستند. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.