تعریف و معنی Churnalism - SEO Chatter
انتشار: خرداد 26، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

تعریف و معنی Churnalism - SEO Chatter

Churnalism اصطلاحی است که برای شکلی از روزنامه نگاری استفاده می شود که بر اساس تکرار یا استفاده مجدد از مطالب به دست آمده از منابعی مانند بیانیه های مطبوعاتی، خبرگزاری ها و دیگر مطالب از پیش بسته بندی شده برای ایجاد داستان ها و مقالات، به جای انجام تحقیق و پژوهش اصلی است. راستی آزمایی.

چرنالیسم اغلب به دلیل تقاضا برای محتوای خبری سریع و ارزان و همچنین تأثیر روابط عمومی و درآمد تبلیغاتی است. یک مزرعه محتوا (یا کارخانه تولید محتوا) برای تولید حجم زیادی از محتوا به روشی سریع برای رتبه بندی مقالات در موتورهای جستجو برای ایجاد درآمد تبلیغاتی از طریق بازدید از صفحه، به تکنیک های churnalism متکی است.

چرنالیسم اغلب منجر به روزنامه نگاری با کیفیت پایین، نادرست یا مغرضانه می شود که خدمات و تجربه کاربری ضعیفی را برای عموم ارائه می دهد. فرهنگ گرایی همچنین اعتبار و شهرت روزنامه نگاران و رسانه ها را تضعیف می کند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

Churnalism چیست؟

کارکنان تحریریه در SEO Chatter تیمی از کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو هستند. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع: https://seochatter.com/churnalism-definition/

ارائه بهترین نکات سئو ...