
بروزرسانی: 29 تیر 1404
تعریف و معنی کلمه کلیدی مارک دار
کلمه کلیدی برند چیست؟
کلمه کلیدی برند یک عبارت کلیدی است که مستقیماً با یک برند و محصولات و خدمات آن مرتبط است. کلمات کلیدی برند شامل نام یک شرکت، کسب و کار، یا نام تجاری به همراه محصول یا خدماتی است که کاربر در تلاش است تا آنلاین پیدا کند.
کلمات کلیدی مارک دار برای کمپین های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت به ازای کلیک (PPC) مهم هستند زیرا باعث افزایش دید موتورهای جستجو و ترافیک وب سایت می شوند و همچنین نرخ تبدیل بالاتری دارند. علاوه بر این، بهینه سازی برای کلمات کلیدی مارک دار و استفاده از کمپین های تبلیغاتی با هدف برند می تواند به مدیریت شهرت یک شرکت به صورت آنلاین کمک کند.
نمونه هایی از کلمات کلیدی برند عبارتند از:
- فیلم های دیزنی
- تاریخ های تور کری آندروود
- خروجی شمال
- برندهای پوشاک را هدف بگیرید
- جایگزین های Spotify
از واژه نامه SEO بازدید کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/branded-keyword-definition/