تعریف و معنی کلمه کلیدی – سئو چتر

کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که شما در یک صفحه وب برای بهینه سازی موتور جستجو هدف قرار می دهید. این یک پل بین محتوا و آنچه خوانندگان بالقوه در جستجوی آنلاین هستند ایجاد می کند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.


منبع: https://seochatter.com/keyword-definition/

کلمه کلیدی چیست؟

سه نوع کلیدواژه اصلی وجود دارد: کلیدواژه های دم کوتاه، دم متوسط ​​و دم بلند.

کلمات کلیدی دم کوتاه (یا دانه) حاوی یک یا دو کلمه هستند و معمولاً حجم جستجوی بالایی دارند زیرا به یک دسته بندی کامل اشاره می کنند تا یک مورد خاص. کفش، دوچرخه برقی و اتومبیل نمونه‌هایی از کلمات کلیدی کوتاه هستند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

کلمات کلیدی دم متوسط ​​شامل سه تا چهار کلمه هستند و معمولاً حجم جستجوی متوسطی دارند زیرا نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه گستردگی کمتری دارند. کفش‌های دویدن آبی، دوچرخه‌های برقی تاشو، و خودروهایی با خطوط سفید نمونه‌هایی از کلیدواژه‌های دم متوسط ​​هستند.

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.