گنجاندن کلمات کلیدی ثانویه در یک صفحه وب به محتوا کمک می کند تا برای کلمه کلیدی اصلی رتبه بالاتری داشته باشد و همچنین تعداد کل عبارت های جستجویی را که URL می تواند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی کند، افزایش می دهد.
ساده ترین راه برای کشف کلمات کلیدی ثانویه برای یک قطعه محتوا، استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی یا ابزار بهینه سازی محتوا است.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
کلمه کلیدی ثانویه کلمه کلیدی است که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی اصلی که در یک صفحه وب مورد هدف قرار گرفته است دارد. کلمات کلیدی ثانویه معمولاً از انواع کلمات کلیدی و مترادف هایی تشکیل می شوند که با همان هدف جستجوی کاربر مطابقت دارند.
کلمات کلیدی ثانویه زمینه را به یک صفحه وب اضافه می کنند و ارتباط موضوعی را برای عبارت های جستجوی مرتبط افزایش می دهند. بر خلاف کلمه کلیدی اولیه، که عبارت جستجوی اصلی است که با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مورد هدف قرار می گیرد، کلمات کلیدی ثانویه عبارت های تکمیلی با اهمیت کمتر برای سئو هستند.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
کلمه کلیدی ثانویه چیست؟
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/secondary-keyword-definition/