چگالی کلمات کلیدی چیست؟
چگالی کلمه کلیدی درصد دفعاتی است که یک عبارت کلیدی در یک صفحه وب ظاهر می شود تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه. درصد چگالی کلمات کلیدی در بهینه سازی موتورهای جستجو برای اندازه گیری فراوانی عبارات و عبارات در محتوا استفاده می شود.
تراکم کلمات کلیدی همچنین به عنوان فراوانی کلمه کلیدی و تکرار کلمه کلیدی شناخته می شود که یک عامل رتبه بندی جزئی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. اگر چگالی کلمه کلیدی برای یک عبارت یا عبارت هدف در یک صفحه وب خیلی کم باشد، ممکن است محتوا در رتبه بندی آن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) دچار مشکل شود.
موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ از فراوانی کلمات کلیدی برای کمک به درک محتوا استفاده میکنند تا الگوریتمها بتوانند صفحه را برای عبارتهای جستجوی مرتبط فهرستبندی و رتبهبندی کنند. با این حال، تراکم کلمات کلیدی به خودی خود یک عامل رتبهبندی مستقیم برای موتورهای جستجوی مدرن نیست، زیرا ارسال هرزنامه با پر کردن کلمات کلیدی بسیار آسان است (یعنی بارگیری صفحه با درصد بالایی از عبارات کلیدی در تلاش برای دستکاری رتبهبندی جستجوی ارگانیک) .
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
یک تراکم کلیدواژه خوب برای دنبال کردن سئو داخلی صفحه که بیانگر زبان طبیعی است، استفاده از کلمات کلیدی اولیه و ثانویه یک تا دو بار در هر 100 کلمه است. این سطح تراکم استفاده از کلمه کلیدی را در حدود 1-2٪ نگه می دارد که به عنوان هرزنامه علامت گذاری نمی شود (یعنی پر کردن کلمه کلیدی).
از واژه نامه SEO بازدید کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/keyword-density-definition/