لینک تحریریه چیست؟
لینک تحریریه پیوندی است که از محتوای خوب و تکنیک های بازاریابی یک وب سایت حاصل می شود. لینک های تحریریه برای آنها پولی پرداخت نمی شود، درخواستی نمی شود یا معامله می شود، بلکه به طور طبیعی با انتشار محتوای باکیفیت دریافت می شوند که سایر صاحبان سایت می خواهند به نفع کاربران به آن لینک دهند.
لینک های ویرایشی بهترین نوع لینک هایی هستند که یک وب سایت می تواند دریافت کند زیرا ثابت می کند که محتوا معتبر و قابل اعتماد است که دو عنصر مهم برای الگوریتم های رتبه بندی گوگل هستند.
نمونه هایی از پیوندهای سرمقاله عبارتند از:
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
- پیوندی در یک نشریه خبری آنلاین که به مقاله ای در سایت شما ارجاع می دهد.
- پیوندی در یک مجله اینترنتی که به یک برند با پیوند صفحه اصلی اشاره دارد.
- یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که از یک وب سایت به عنوان یک منبع معتبر نام می برد.
- یک پست جمع بندی تخصصی که کارمند یک کسب و کار را با بک لینک نشان می دهد.
- پیوندی در مصاحبه منتشر شده با یکی از کارمندان یک شرکت با URL بازگشت به سایت.
یک پیوند تحریریه که یک پیوند dofollow است، بیشترین مقدار رتبه صفحه گوگل را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از وب سایت اصلی به سایت هدف منتقل می کند. این انتقال ارزش پیوند می تواند سیگنال های کیفیت را برای صفحات وب منفرد بهبود بخشد تا به آنها کمک کند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/editorial-link-definition/