هرزنامه های اجتماعی می توانند توسط هرزنامه های خودکار، حساب های جعلی یا افراد واقعی ایجاد شوند. هرزنامه اجتماعی می تواند اثرات منفی بر روی کاربران و وب سایت ها داشته باشد، مانند کاهش کیفیت محتوا و تعامل، انتشار اطلاعات نادرست یا بدافزار، یا نقض حریم خصوصی و امنیت.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
منبع: https://seochatter.com/social-spam-definition/
هرزنامه اجتماعی هر نوع محتوای ناخواسته یا ناخواسته ای است که در سرویس های شبکه های اجتماعی، سایت های نشانک گذاری اجتماعی یا هر وب سایتی با محتوای تولید شده توسط کاربر ظاهر می شود. هرزنامههای اجتماعی میتوانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند پیامهای انبوه، فحاشی، توهین، سخنان مشوق تنفر، پیوندهای مخرب، بررسیهای جعلی، دوستان جعلی، یا اطلاعات قابل شناسایی شخصی.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید