ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
هرزنامه اجتماعی هر نوع محتوای ناخواسته یا ناخواسته ای است که در سرویس های شبکه های اجتماعی، سایت های نشانک گذاری اجتماعی یا هر وب سایتی با محتوای تولید شده توسط کاربر ظاهر می شود. هرزنامه های اجتماعی می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند پیام های انبوه، فحاشی، توهین، سخنان مشوق تنفر، پیوندهای مخرب، بررسی های جعلی، دوستان جعلی، یا اطلاعات قابل شناسایی شخصی.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
هرزنامه های اجتماعی می توانند توسط هرزنامه های خودکار، حساب های جعلی یا افراد واقعی ایجاد شوند. هرزنامه اجتماعی می تواند اثرات منفی بر روی کاربران و وب سایت ها داشته باشد، مانند کاهش کیفیت محتوا و تعامل، انتشار اطلاعات نادرست یا بدافزار، یا نقض حریم خصوصی و امنیت.
هرزنامه های اجتماعی همچنین توسط یک مزرعه محتوا برای افزایش دسترسی به پست های وبلاگ و مقالات در وب جهانی استفاده می شود تا تعداد یا بازدید از صفحه را افزایش دهد تا درآمد تبلیغاتی بیشتری کسب کند.