تعریف و معنی هدف جستجو – سئو چتر

کاربران اینترنت معمولاً به چهار دلیل شروع به جستجو می کنند. آنها یا به دنبال اطلاعاتی برای حل یک سوال هستند، یا می خواهند به یک وب سایت خاص دسترسی پیدا کنند، یا نیاز به یافتن یک مکان دارند، یا مایل به خرید محصول یا خدمات هستند.

وب‌سایت‌ها می‌توانند محتوای بهینه‌سازی شده برای انواع مختلف هدف جستجو برای جذب ترافیک بیشتر و بهبود جریان درآمد خود ایجاد کنند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

هدف جستجو اصطلاحی است که برای توصیف هدف جستجوی آنلاین استفاده می شود. بیشتر استراتژی‌های سئوی معاصر حول درک انگیزه پشت پرس و جو و مطابقت با انتظارات جستجوگر می‌چرخند. همچنین به عنوان هدف جستجوی کاربر شناخته می شود.

هدف جستجوی اطلاعاتی عمدتاً بر کسب اطلاعات عمومی یا بسیار خاص در مورد یک موضوع خاص متمرکز است. اهداف جستجوی معاملاتی و تجاری زمانی اتفاق می‌افتند که کاربر می‌خواهد دو محصول را مقایسه کند یا خریدی انجام دهد. هدف جستجوی ناوبری زمانی است که کاربر می خواهد به یک وب سایت خاص دسترسی پیدا کند یا مکان یک سازمان را پیدا کند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

هدف جستجو چیست؟

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.


منبع: https://seochatter.com/search-intent-definition/

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.