نمایه کسب و کار گوگل چیست؟
نمایه کسبوکار Google یک سرویس فهرستبندی کسبوکار است که توسط Google ارائه میشود که به کسبوکارهای محلی امکان میدهد نحوه نمایش اطلاعات خود را در محصولات Google، مانند Maps و جستجو، مدیریت کنند.
نمایه کسب و کار Google قبلاً با نام Google My Business یا به اختصار GMB شناخته می شد. هر کسبوکاری که به مشتریان محلی خدمات ارائه میکند، میتواند با استفاده از حساب Google برای نمایه کسبوکار Google ثبتنام کند. با این حال، کسب و کار باید یک آدرس فیزیکی داشته باشد که بتوان آن را تأیید کرد. نمایه های کسب و کار Google فقط برای شرکت های آنلاین یا مجازی در نظر گرفته نشده است.
نمایههای کسبوکار Google مهم هستند زیرا کمک میکنند تا اطمینان حاصل شود که افراد هنگام جستجوی محصولات و خدمات در منطقه خود، کسبوکارهای محلی را پیدا میکنند. نمایه کسبوکار Google برای بهبود بهینهسازی موتور جستجوی محلی (SEO) برای شرکتها، فروشگاهها و سازمانهایی که به مشتریان محلی خدمات ارائه میکنند، ضروری است.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/google-business-profile-definition/