استفاده از Schema Markup به هیچ وجه اجباری نیست، اما استفاده از آن میتواند ظاهر و دید وبسایت را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود بخشد، که میتواند منجر به نرخ کلیک بالاتر و ارتباط با عبارتهای جستجو شود.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
Schema Markup فقط داده ها را به گونه ای ارائه می دهد که موتورهای جستجو می توانند درک کنند، در حالی که اصطلاح داده های ساختاریافته به داده های واقعی وب سایت اشاره دارد. سه فرمت Schema Markup وجود دارد که در موتورهای جستجو رایج است: JSON-LD، Microdata و RDFa.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
Schema Markup شکلی از ریزداده است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات یک وب سایت را بهتر درک کنند. اغلب با اصطلاحات SEO برای داده های ساختاریافته اشتباه گرفته می شود.
ارائه بهترین نکات سئو …