تعریف و معنی نتایج جستجوی ارگانیک


نتایج جستجوی ارگانیک چیست؟

نتایج جستجوی ارگانیک لیست های بدون پرداختی هستند که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می شوند. نتایج جستجوی ارگانیک تبلیغات پولی را حذف نمی‌کنند، به این معنی که آنها فهرست‌های رایگان در SERP هستند که به دلیل ارتباطی که با عبارت جستجوی کاربر دارند ظاهر می‌شوند.

نتایج جستجوی ارگانیک شامل بسیاری از ویژگی‌ها برای کمک به کاربران برای یافتن اطلاعات مرتبط برای درخواست‌هایشان است:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

  • قطعه های ویژه
  • لیست های جستجوی ارگانیک
  • نتایج غنی
  • چرخ فلک های ویدیویی
  • چرخ فلک های تصویری
  • داستان های برتر
  • مردم همچنین نتایج را می پرسند
  • چیزهایی که باید بدانید
  • پانل های دانش
  • بسته های محلی
  • نتایج محصولات محبوب

روش‌های خوب بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مانند سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، نوشتن محتوای باکیفیت که با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد، و شامل نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته تنها تعدادی از عناصری هستند که برای رتبه‌بندی یک صفحه وب در آن نیاز دارید. ویژگی های مختلف نتایج جستجوی ارگانیک

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.




منبع: https://seochatter.com/organic-search-results-definition/