
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
تعریف و معنی منحصر به فرد بازدید از صفحه - سئو چتر
بازدیدهای صفحه منحصر به فرد معیاری در Google Analytics است که تعداد کل بازدیدهایی را که یک صفحه وب از کاربران جداگانه در یک بازه زمانی معین دریافت می کند را گزارش می دهد. بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه متفاوت از معیار کل بازدیدهای صفحه است که گزارش می دهد تعداد بازدیدها بدون جمع کردن بازدیدهای صفحه توسط همان کاربر در طول یک جلسه، ایجاد شده است.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
یک کاربر می تواند یک صفحه نمایش منحصر به فرد برای یک صفحه وب ایجاد کند، اما اگر آن شخص صفحه را بازخوانی کند یا بیش از یک بار از آن بازدید کند، می تواند چندین بازدید از صفحه ایجاد کند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/unique-pageviews-definition/
بازدید از صفحه منحصر به فرد اغلب با جلسات کاربر اشتباه گرفته می شود. بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه به زمانی اشاره دارد که کاربر در یک صفحه وب صرف می کند، صرف نظر از تعداد دفعاتی که آنها را ترک می کند و به همان صفحه بازمی گردد. یک جلسه کل زمانی است که کاربر در یک وب سایت می گذراند که می تواند شامل چندین بازدید از صفحه باشد.