تعریف و معنی مرجع موضوعی

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.

مرجعیت موضوعی چیست؟

ایده مرجعیت موضوعی بر اساس متدولوژی سئوی معنایی است که فرآیند ایجاد عمق و معنا بیشتر موضوعی در محتوای وب سایت و همچنین به هم پیوستن صفحات وب مرتبط با اطلاعات منحصر به فرد و متخصص بر اساس موضوع یکسان است. در نتیجه، رتبه‌بندی کلمات کلیدی برای کل مجموعه موضوعی محتوا می‌تواند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش یابد، زیرا شواهد قوی از تخصص برای موضوع موضوع وجود دارد.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید


منبع: https://seochatter.com/topical-authority-definition/

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.