تعریف و معنی متا تگ ها – سئو چتر

متا تگ ها تکه هایی از کد HTML هستند که اطلاعات فراداده مهمی را به خزنده های موتورهای جستجو در مورد یک صفحه وب می دهند. این توضیحات مختصر محتوا فقط در منبع و معمولاً در عنصر سرصفحه گنجانده شده است و در صفحه ظاهر نمی شود.

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.


منبع: https://seochatter.com/meta-tags-definition/

ویژگی‌های کلمه کلیدی متا به دلیل پر کردن کلمات کلیدی و تمایل گسترده به استفاده از ویژگی‌های کلمه کلیدی که مستقیماً با محتوای صفحه مرتبط نیستند، اهمیت خود را از دست دادند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

از سوی دیگر، برچسب‌های عنوان یک عامل رتبه‌بندی قوی برای سئو هستند، زیرا خزنده‌های موتورهای جستجو از این داده‌ها برای فهرست‌بندی صفحات وب برای کلمات کلیدی مرتبط و نمایش برچسب عنوان برای فهرست در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده می‌کنند.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

متا تگ ها به طور گسترده ای برای سئوی وب سایت مفید هستند، اما میزانی که می توانند به رتبه بالاتر صفحه در موتور جستجو کمک کنند به نوع آنها بستگی دارد. برچسب‌های عنوان، ویژگی‌های متا کلیدواژه، ویژگی‌های متا ربات و ویژگی‌های توضیحات متا رایج‌ترین انواع متا تگ‌ها هستند.

متا تگ ها چیست؟