تعریف و معنی متا تگ ها – سئو چتر

متا تگ ها به طور گسترده ای برای سئوی وب سایت مفید هستند، اما میزانی که می توانند به رتبه بالاتر صفحه در موتور جستجو کمک کنند به نوع آنها بستگی دارد. برچسب‌های عنوان، ویژگی‌های متا کلیدواژه، ویژگی‌های متا ربات و ویژگی‌های توضیحات متا رایج‌ترین انواع متا تگ‌ها هستند.

ویژگی‌های کلمه کلیدی متا به دلیل پر کردن کلمات کلیدی و تمایل گسترده به استفاده از ویژگی‌های کلمه کلیدی که مستقیماً با محتوای صفحه مرتبط نیستند، اهمیت خود را از دست دادند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.


منبع: https://seochatter.com/meta-tags-definition/

از سوی دیگر، برچسب‌های عنوان یک عامل رتبه‌بندی قوی برای سئو هستند، زیرا خزنده‌های موتورهای جستجو از این داده‌ها برای فهرست‌بندی صفحات وب برای کلمات کلیدی مرتبط و نمایش برچسب عنوان برای فهرست در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده می‌کنند.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.