سیلو محتوا چیست؟
سیلو محتوا یک ساختار معماری وب سایت است که محتوا را حول مضامین مبتنی بر کلمه کلیدی گروه بندی می کند و آن را از موضوعات دیگر جدا می کند. صفحات وب که بخشی از یک سیلو محتوا هستند فقط برای کمک به تقویت ارتباط موضوعی و اعتبار موضوع مبتنی بر کلمه کلیدی با یکدیگر مرتبط هستند.
سیلوهای محتوا در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به عنوان سیلوسازی محتوا و ساختار سیلو سئو نیز شناخته می شوند. سیلوهای محتوا میتوانند برای سئو مفید باشند زیرا به موتورهای جستجو کمک میکنند تا یک حوزه تخصصی را برای دامنه شناسایی کنند. هنگامی که یک وب سایت به وضوح شایستگی خود را در یک موضوع خاص از طریق سیلو کردن محتوا نشان می دهد، می تواند به افزایش اعتبار و اعتماد برای آن نوع اطلاعات کمک کند. این اغلب منجر به رتبه بندی کلمات کلیدی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای تمام صفحات وب در سیلو محتوا می شود.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
سیلوهای محتوا از یک صفحه ستون اصلی تشکیل شده است که عبارت کلیدواژه دم کوتاه را هدف قرار می دهد و اطلاعات کلی در مورد موضوع را پوشش می دهد و تعداد نامحدودی از صفحات پشتیبانی که عبارات کلیدواژه دم بلند را هدف قرار می دهند و به جزئیات در مورد موضوعات فرعی می پردازند. سپس صفحات موجود در سیلو محتوا با استفاده از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی به یکدیگر مرتبط می شوند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/content-silo-definition/