سئو کپی رایتینگ چیست؟
کپیرایتینگ سئو، تمرین نوشتن محتوای بهینهشده با کلمات کلیدی است که برای خوانندگان انسانی و الگوریتمهای موتور جستجو جذاب است. کپی رایتینگ سئو به افزایش رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک می کند و علاقه خواننده را برای دریافت ترافیک، لینک ها، اشتراک گذاری ها، تبدیل ها و درآمد بیشتر برآورده می کند.
کپیرایتینگ سئو فراتر از فرآیندهای استاندارد بهینهسازی موتور جستجو با استفاده از زبان خلاق و چارچوبهای کپینویسی برای برانگیختن پاسخ خاصی از بازدیدکنندگان وبسایت است.
رتبه بندی بالا در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط با استفاده از تاکتیک های SEO برای به دست آوردن دید بیشتر موتور جستجوی وب سایت و ترافیک ارگانیک خوب است. با این حال، اگر بازدیدکنندگان پس از خواندن محتوا اقدامی انجام ندهند، این مزایا فقط معیارهای بیهودگی هستند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
کپینویسی خوب سئو جنبههای زیر یک وبسایت را بهبود میبخشد، که به بهبود تجربه کاربر کمک میکند (یک عامل رتبهبندی کلیدی برای موتور جستجوی Google):
- افزایش نرخ کلیک SERP (CTR)
- زمان اقامت بالاتر
- نرخ پرش پایین تر
- بازدیدهای بیشتر از صفحه
- بک لینک های بیشتر
- اشتراک های اجتماعی بیشتر
- نظرات بیشتر
کپیرایتینگ سئو همچنین نتیجه کسبوکار را بهبود میبخشد زیرا تعداد سرنخها، مشتریان و فروش را از ترافیک جستجوی ارگانیک دریافتی وبسایت افزایش میدهد.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/seo-copywriting-definition/