تعریف و معنی سئوی صوتی – سئو چتر

اکثر پرس و جوهای صوتی حاوی سوالات یا عباراتی با سه کلمه یا بیشتر هستند، به همین دلیل است که صفحات در بالای نتایج جستجو حاوی کلمات کلیدی مبتنی بر سوال هستند. فناوری جستجوی صوتی به سرعت در حال پیشرفت است و با بهبود یافتن برنامه‌های گفتار به متن، تکنیک‌های سئوی صوتی بیشتری ظاهر می‌شوند.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

سئو صوتی چیست؟

سئوی صوتی یک عمل بهینه سازی موتورهای جستجو است که محتوا را برای عبارات کلیدی زبان طبیعی که توسط دستیاران صوتی برای پاسخ به سؤالات و سؤالات جستجو استفاده می شود، بهینه می کند.

بهینه سازی محتوای اضافی اغلب برای افزایش شانس رتبه بندی یک صفحه برای جستجوهای صوتی مورد نیاز است. شیوه‌های بهینه‌سازی صدا شامل پیاده‌سازی نشانه‌گذاری‌های طرحواره در یک صفحه، هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی، به حداکثر رساندن سرعت وب‌سایت، تمرکز بر جست‌وجوهای محلی، و ایجاد محتوا با لحن مکالمه است.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.


منبع: https://seochatter.com/voice-seo-definition/