تعریف و معنی رتبه صفحه – سئو چتر

امتیازهای PageRank که از طریق نوار ابزار PageRank گوگل به طور آشکار در اختیار صاحبان وب سایت قرار می گرفت. با این حال، این نوار ابزار از آن زمان به دلیل ارسال هرزنامه لینک و سایر روش های سئو کلاه سیاه که برای دستکاری معیارهای گزارش شده یک وب سایت استفاده می شود، متوقف شده است.

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.


منبع: https://seochatter.com/pagerank-definition/

PR(A) = (1-d) + d (PR(T1)/C(T1) + … + PR(Tn)/C(Tn))

اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما این فرمول نسبتاً ساده است زیرا کیفیت هر پیوند خروجی و ورودی را در یک صفحه ارزیابی می کند و برای محاسبه رتبه صفحه به آنها امتیاز می دهد.

رتبه صفحه با فرمول زیر محاسبه می شود:

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

این معیار بر عملکرد سئو سایت تأثیر می گذارد، به همین دلیل است که وب سایت هایی با لینک های شکسته و اسپم یا ساختار ضعیف بک لینک بعید است در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید