تعریف و معنی رتبه بندی موتورهای جستجو – سئو چتر


رتبه بندی موتورهای جستجو چیست؟

رتبه بندی موتورهای جستجو موقعیتی است که یک صفحه وب در صفحات نتایج موتور جستجو برای یک کلمه کلیدی هدف رتبه بندی می کند. رتبه‌بندی موتورهای جستجو توسط سیستم‌های الگوریتمی تعیین می‌شود که از محاسبات ریاضی برای تعیین محبوبیت، اهمیت و ارتباط صفحات وب با جست‌وجوها استفاده می‌کنند.

هدف هر وب‌سایتی افزایش رتبه‌بندی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی است که بیشترین اهمیت را برای تجارت دارند. این کار با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای افزایش ارتباط و اعتماد عبارات کلیدی هدف انجام می‌شود.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

صاحبان وب سایت و متخصصان سئو موقعیت های رتبه بندی موتورهای جستجو را با ابزارهایی به نام ردیاب رتبه کلید واژه برای تجزیه و تحلیل کمپین های سئوی خود پیگیری می کنند. یک ردیاب رتبه موقعیت رتبه‌بندی روزانه را برای هر کلمه کلیدی ردیابی شده کنترل می‌کند تا مدیر وب‌سایت بداند که آیا رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا یا پایین می‌رود یا ثابت می‌ماند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.


منبع: https://seochatter.com/search-engine-ranking-definition/