تعریف و معنی درآمد تبلیغات

درآمد تبلیغات می تواند منبع درآمدی برای سازندگان محتوا، ناشران، اینفلوئنسرها، مزارع محتوا و پلتفرم های آنلاینی باشد که مخاطب را جذب می کند. درآمد تبلیغات همچنین می تواند با افزایش آگاهی از برند، دسترسی یا فروش آنها به تبلیغ کنندگان کمک کند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

درآمد تبلیغات را می توان بر اساس مدل های مختلفی محاسبه کرد، مانند هزینه به ازای نمایش (CPI)، هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM)، هزینه به ازای کلیک (CPC)، یا هزینه هر اقدام (CPA).

کارکنان تحریریه در SEO Chatter تیمی از کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو هستند. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.


منبع: https://seochatter.com/advertising-revenue-definition/

درآمد تبلیغات درآمدی است که افراد و کسب و کارها از نمایش تبلیغات پولی در وب سایت ها، کانال های رسانه های اجتماعی یا سایر پلتفرم های پیرامون محتوای اینترنتی خود به دست می آورند.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

درآمد تبلیغات چیست؟

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.