تعریف و معنی درآمد تبلیغات

درآمد تبلیغات می تواند منبع درآمدی برای سازندگان محتوا، ناشران، اینفلوئنسرها، مزارع محتوا و پلتفرم های آنلاینی باشد که مخاطب را جذب می کند. درآمد تبلیغات همچنین می تواند با افزایش آگاهی از برند، دسترسی یا فروش آنها به تبلیغ کنندگان کمک کند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

درآمد تبلیغات از طریق تبلیغاتی که در قالب‌های مختلف ظاهر می‌شوند، مانند بنرها، تصاویر، پاپ‌آپ‌ها، پیوندها، ویدیوها یا پست‌های حمایت‌شده ایجاد می‌شود.

درباره مربی SEO Chatter بیشتر بدانید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.


منبع: https://seochatter.com/advertising-revenue-definition/

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

درآمد تبلیغات چیست؟

درآمد تبلیغات درآمدی است که افراد و کسب و کارها از نمایش تبلیغات پولی در وب سایت ها، کانال های رسانه های اجتماعی یا سایر پلتفرم های پیرامون محتوای اینترنتی خود به دست می آورند.

درآمد تبلیغات را می توان بر اساس مدل های مختلفی محاسبه کرد، مانند هزینه به ازای نمایش (CPI)، هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM)، هزینه به ازای کلیک (CPC)، یا هزینه هر اقدام (CPA).