جریان اعتماد چیست؟
Trust Flow امتیاز علامت تجاری Majestic است که بین 0-100 متغیر است. جریان اعتماد برای یک صفحه وب، قابلیت اعتماد یک URL را با ارزیابی کیفیت بک لینک ها اندازه گیری می کند.
Trust Flow یک معیار مهم برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خارج از صفحه است که باید در تجزیه و تحلیل سئوی وب سایت در نظر گرفته شود زیرا نشان دهنده اعتماد درک شده از URL بر اساس کیفیت بک لینک هایی است که به آن اشاره می کنند. صفحات وب که لینک های ورودی از سایر سایت های قابل اعتماد دریافت می کنند، با افزایش امتیازات Trust Flow مواجه می شوند.
با این حال، همچنین مهم است که بدانید که Trust Flow تعداد لینکهای ورودی را در هنگام امتیازدهی URL در نظر نمیگیرد. این بدان معناست که یک صفحه وب ممکن است دارای 10، 20، 100 یا حتی بیشتر از هر تعداد سایت در اینترنت باشد. امتیاز Citation Flow توسط Majestic مقدار بک لینک ها را اندازه گیری می کند که نشان دهنده محبوبیت URL است. بنابراین، Trust Flow باید همراه با Citation Flow هنگام انجام تحلیل سئوی خارج از صفحه استفاده شود.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
در مورد اینکه یک امتیاز Trust Flow خوب برای هدف چیست، پاسخ این است که به رقابت SEO در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بستگی دارد. امتیازات Trust Flow بهتر است به عنوان یک معیار نسبی در برابر رقبای رتبهبندی استفاده شود. به عنوان مثال، یک Trust Flow 15 ممکن است برای یک رستوران محلی خوب باشد، اما برای سایتی که تلاش می کند برای یک عبارت کلیدی بسیار رقابتی مانند “بهترین کارت های اعتباری” رتبه بندی کند ضعیف باشد. در این صورت، شما می خواهید جریان اعتماد 40 یا بالاتر را هدف قرار دهید.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/trust-flow-definition/