ترافیک ارگانیک چیست؟
ترافیک ارگانیک ترافیک جستجوی بدون پرداختی است که پس از کلیک کردن بر روی لیست نتایج جستجوی ارگانیک در یک وب سایت قرار می گیرد. منابع ترافیک ارگانیک شامل موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است.
مزیت اصلی ترافیک ارگانیک این است که به صورت رایگان برای هر وب سایتی در دسترس است. ترافیک ارگانیک از رتبه بندی وب سایت برای کلمات کلیدی ارگانیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) می آید. و برای افزایش میزان ترافیک ارگانیک دریافتی سایت، صفحات وب باید به درستی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بهینه شوند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/organic-traffic-definition/