استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
تحقیق کلمات کلیدی چیست؟
تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن و تجزیه و تحلیل عبارات جستجویی است که افراد با هدف استفاده از آن اطلاعات برای تدوین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو وارد موتورهای جستجو می کنند.
تحقیق کلمه کلیدی در مقیاس کامل در چندین مرحله انجام می شود و با تعیین موضوعات مرتبط برای یک وب سایت شروع می شود. سپس محقق بهترین کلمات کلیدی را برای هر موضوع با استفاده از معیارهایی که برای اهداف بازاریابی آنها مهم هستند، قبل از تجزیه و تحلیل اینکه چگونه قصد کاربر می تواند بر کلمات کلیدی انتخاب شده تأثیر بگذارد، شناسایی می کند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
مهم ترین دلیل برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که تعیین کنیم کدام پرسش ها را در پست ها و مقالات وبلاگ هدف قرار دهیم. اعتبار، ارتباط، رقابت، حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک، و قصد کاربر بخشهای کلیدی فرآیند تحقیق کلمه کلیدی هستند.
تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک، دشواری رتبه بندی و ارزش پولی کلمات و عبارات بالقوه را برای هدف گذاری در یک وب سایت ارزیابی کنید.