تعریف و معنی بک لینک – سئو چتر


بک لینک چیست؟

بک لینک یک لینک در یک وب سایت است که به یک صفحه وب در یک سایت دیگر اشاره می کند و یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت است. بک لینک ها به عنوان لینک های ورودی یا لینک های ورودی نیز شناخته می شوند.

بک لینک ها به عنوان تأیید محتوایی در نظر گرفته می شوند که در یک وب سایت از دامنه های دیگر به آن پیوند داده شده است. این رای اعتماد به این معنی است که سایر صاحبان سایت تخصص، قدرت و اعتماد URL هدف را تضمین می کنند تا زمانی که بک لینک یک لینک dofollow باشد.

بک لینک های Dofollow اعتبار PageRank (یعنی ارزش لینک) را از صفحه اصلی به URL پیوند داده شده منتقل می کنند. از سوی دیگر، پیوندهای Nofollow که با ویژگی rel=”nofollow” برچسب گذاری شده اند، ممکن است هیچ ارزش لینکی را به صفحه وب مورد نظر منتقل نکنند. دلیل آن این است که تگ nofollow به عنکبوت‌های موتورهای جستجو اطلاع می‌دهد که لینک را جستجو نکنند یا ارزش پیوند را به صفحه هدف ارسال نکنند. با این حال، در سال 2019، گوگل سیستم الگوریتم خود را تغییر داد به طوری که ویژگی های nofollow اکنون به عنوان یک اشاره و نه یک دستورالعمل در نظر گرفته می شود.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

درباره بک لینک ها بیشتر بدانید

لینک های زیر بیشتر در مورد بک لینک ها و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود فراتر از تعریف اولیه بک لینک استفاده کنید.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.




منبع: https://seochatter.com/backlink-definition/