Page Authority چیست؟
Page Authority یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو است که تخمین می زند که یک صفحه وب چقدر در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی می کند. Page Authority توسط Moz توسعه داده شده است و امتیازات از 1 تا 100 متغیر است که امتیازات بالاتر نشان دهنده امکان بهتر رتبه بندی است.
Page Authority (یا PA) یک معیار مهم برای تجزیه و تحلیل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است زیرا PA از نزدیک توانایی رتبه بندی یک صفحه وب را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نشان می دهد. هرچه امتیاز PA بالاتر باشد، صفحه وب برای اهداف رتبه بندی معتبرتر و معتبرتر است.
با این حال، طبق گفته Moz، به دلیل نحوه محاسبه اعتبار صفحه، بهتر است هنگام تلاش برای تعیین اینکه کدام صفحه وب ممکن است توانایی رتبه بندی بهتری در SERP ها داشته باشد، از امتیاز PA به عنوان یک معیار سئوی مقایسه ای به جای یک امتیاز مطلق استفاده کنید. دلیلش این است که Page Authority بیشتر بر اساس کیفیت و کمیت لینک های ورودی برای یک صفحه است. نه عوامل سئوی درون صفحه که می توانند بر موقعیت های رتبه بندی کلمات کلیدی تاثیر بگذارند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
Page Authority بیش از 40 عامل رتبه بندی را اندازه گیری می کند و بر اساس مقیاس لگاریتمی 100 نقطه ای است. امتیاز Page Authority خوب بین 60 تا 80 در مقیاس PA برای رقابت در SERP برای کلمات کلیدی با رقابت متوسط است.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/page-authority-definition/