استناد چیست؟
استناد یک مرجع آنلاین از نام، آدرس و شماره تلفن یک کسب و کار (که معمولاً به آن NAP گفته می شود) است که در یک وب سایت شخص ثالث نمایش داده می شود. همچنین به عنوان یک نقل قول محلی شناخته می شود.
نقلقولها برای بهینهسازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) مهم هستند، زیرا نقلقولها سیگنالهای خارج از سایت را به الگوریتمهای موتور جستجو ارسال میکنند که یک کسبوکار واقعاً وجود دارد. نقلقولها همچنین اطلاعات NAP را برای یک کسبوکار تأیید میکنند که در Google Knowledge Graph ذخیره میشود، پایگاهدادهای از میلیاردها واقعیت درباره افراد، مکانها و چیزها.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
نقل قول های محلی را می توان در وب سایت هایی مانند Yelp، YellowPages، نمایه کسب و کار Google، Bing Places، Foursquare، Local.com، MerchantCircle، Hotfrog، Manta و MapQuest ایجاد کرد.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/citation-definition/