علاوه بر پیشنهاد کلمات کلیدی، این ابزارها همچنین اطلاعاتی در مورد بک لینک ها، داده های ترافیک و نرخ تعامل ارائه می دهند و به تبلیغات آنلاین کمک می کنند. Semrush، Ahrefs و Google Keyword Planner از جمله محبوب ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در بازار هستند.
اکثر ابزارها پیشنهادهای کلیدواژه را بر اساس داده های به دست آمده از گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو می کنند، اما با وجود این، اطلاعاتی که ارائه می دهند همیشه 100% دقیق نیستند زیرا هر ابزار از مجموعه الگوریتم های داخلی خود برای پردازش داده ها قبل از گزارش دادن به آن استفاده می کند. کاربر.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.