لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
هر صفحه باید حداقل 3-5 لینک داخلی در هر صفحه داشته باشد، که مهمترین صفحات دارای بیش از 50 لینک داخلی یا بیشتر برای سئو هستند.
به بیان دیگر، بهترین تعداد لینک های داخلی در هر صفحه از صفحه ای به صفحه دیگر متفاوت است، اگرچه با پیروی از پیشنهادات این راهنما، از تعداد ایده آل برای دستیابی به اهداف سئوی خود استفاده خواهید کرد.
لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های داخلی و نحوه بهینه سازی صحیح آنها برای سئو توضیح می دهند. از این منابع برای بهبود دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
همچنین بخشی با منابع اضافی در مورد پیوند داخلی و نحوه استفاده از آن برای کمک به افزایش دید وب سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) وجود دارد تا ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/how-many-internal-links-per-page-for-seo/
بنابراین، میخواهید تا آنجا که ممکن است پیوندهای ورودی مرتبط به آن صفحه ستون از صفحات پشتیبانی خود داشته باشید تا به موتورهای جستجو بگویید که چقدر اهمیت دارد. این بدان معناست که اگر تصمیم میگیرید چه تعداد لینک داخلی را در یک پست وبلاگ جدید قرار دهید، ممکن است آن را به تعداد انگشت شماری از صفحات که برای موفقیت شما بسیار مهم هستند محدود کنید.
هنگام انتخاب تعداد پیوندهایی که باید در هر صفحه قرار دهید، این نکته را در نظر داشته باشید و بر روی آنهایی که برای اهداف کلی شما ضروری هستند تمرکز کنید.
به عنوان مثال، اگر فقط پیوندهایی به دو یا سه صفحه مهم و مرتبط در سایت خود وارد کنید، ارزش پیوند (یا «آب پیوند») ارسال شده به هر یک از این پیوندها به طور نسبتاً مساوی توزیع می شود.
این راهنما به این سوال پاسخ می دهد که “چند لینک داخلی در هر صفحه برای سئو وجود دارد؟”
با این حال، لازم به یادآوری است که افزودن لینک های خارجی به محتوای شما به تلاش های سئوی شما نیز کمک می کند، بنابراین باید آن ها را در کل لینک خود لحاظ کنید.
ارائه بهترین نکات سئو …
بیش از هر چیز دیگری، ارتباط پیوند عامل اصلی تعیین کننده این است که آیا یک هایپرلینک داخلی باید گنجانده شود یا خیر.
در زیر، خواهید آموخت که چه تعداد لینک داخلی در هر صفحه برای حداکثر سود سئو ایده آل است. در پایان این صفحه، بهترین تعداد لینکهای داخلی در هر صفحه را میشناسید تا مطمئن شوید که استراتژی پیوند داخلی شما تا حد امکان مؤثر است.
همانطور که متوجه شدید، تعیین تعداد لینک های داخلی در هر صفحه به طول محتوا بستگی دارد، در حالی که سایر عوامل، مانند ارتباط و ارزش بازدیدکننده، به همان اندازه مهم هستند.
برای استفاده از مثال چوب ماهیگیری، یک پیوند داخلی به بررسی به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که این دو صفحه ارتباط نزدیکی با هم دارند و به ساختار سیلو محتوای SEO شما قدرت می بخشد و به ایجاد سایت شما به عنوان یک منبع معتبر برای میله ماهیگیری کمک می کند. اطلاعات، چیزی که می تواند به بهبود رتبه بندی جستجوی شما کمک کند.
تعداد لینک های داخلی که به هر صفحه اشاره می کنند تا حد زیادی به اهمیت آن محتوا بستگی دارد. به علاوه، صفحات وب که کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار می دهند معمولاً به پیوندهای داخلی بیشتری نسبت به محتوای بهینه شده برای کلمات کلیدی کم رقابت نیاز دارند تا به صفحه در رقابت در SERP کمک کنند.
به عنوان مثال، اگر وبلاگی در مورد فعالیت های خارج از منزل راه اندازی کنید و وبلاگی در مورد چوب های ماهیگیری بنویسید، از جمله یک لینک داخلی به بررسی چوب ماهیگیری ارزش بیشتری نسبت به سه پیوند داخلی به نظرات مربوط به چادرها خواهد داشت، زیرا آن پیوند بیشترین ارتباط را با موضوع دارد. .
فرض کنید یک سیلو محتوایی در مورد میله های ماهیگیری برای وبلاگ فضای باز خود ایجاد کرده اید. صفحه ستون آن سیلو صفحه ای است که برای شما مهم است. این همان چیزی است که شما بیشترین زمان و انرژی را روی آن سرمایه گذاری کرده اید تا به رتبه بندی سه کلمه کلیدی برتر برسید. همچنین این صفحه ای است که به بهترین وجه قدرت و تخصص شما را در مورد موضوع و محتوایی که امیدوارید بیشترین ترافیک هدفمند را به سایت شما هدایت کند، نشان می دهد.