کلمه کلیدی تطابق گسترده چیست؟
کلمه کلیدی تطبیق گسترده نوعی تطابق است که توسط پلتفرمهای تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک ارائه میشود که بیشترین دسترسی را به مخاطب میدهد. تبلیغات با کلمات کلیدی تطابق گسترده را می توان برای جستجوهایی که حاوی کلمه کلیدی هدف و همچنین سایر عبارات و عبارات مرتبط با موضوع هستند نمایش داد.
کلمات کلیدی تطابق گسترده، نوع تطابق پیشفرض برای Google Ads هستند و برای کمپینهای تبلیغاتی برای استفاده از نوع تطابق گسترده، نیازی به نحو خاصی نیست. با یک عبارت کلیدواژه تطابق گسترده، تبلیغات ممکن است در جستجوهایی که به کلمه کلیدی مرتبط هستند و لزوماً حاوی عبارات کلمه کلیدی نیستند نشان داده شوند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
هدف گذاری کلمه کلیدی مطابقت گسترده نیز تحت تأثیر قرار می گیرد:
- فعالیت های جستجوی اخیر کاربر.
- محتوای صفحه فرود.
- سایر کلمات کلیدی در گروه تبلیغاتی که به روشن شدن هدف کلمه کلیدی کمک می کنند.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/broad-match-keyword-definition/