سئوی بین المللی به تمرین بهینه سازی وب سایت برای جستجوهایی که به زبان ها و کشورهای مختلف انجام می شود، اشاره دارد. سئوی بین المللی شامل بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی و عباراتی است که در کشورها و زبان های مختلف استفاده می شود، ایجاد نسخه های بومی سازی شده وب سایت و بهینه سازی وب سایت برای لیست ها و بررسی های بین المللی.
سئوی موبایل
سئوی موبایل بخشی از بهینه سازی موتورهای جستجو است که شامل بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها می شود. روشهای سئوی موبایل شامل ایجاد یک تجربه کاربری سازگار با موبایل است که از طراحی واکنشگرا و سرعت بارگذاری صفحه بالایی برخوردار است. موتورهای جستجو مانند گوگل از نمایه سازی موبایل اول استفاده می کنند، به این معنی که سیستم های آن به جای نسخه دسکتاپ، از نسخه موبایل سایت برای اهداف نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کنند.
درباره بهینه سازی محتوا بیشتر بدانید
سئوی خارج از سایت زیرمجموعه دیگری از بهینه سازی موتورهای جستجو است که بر بهینه سازی سیگنال های خارجی برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو تمرکز دارد. روش های رایج سئو خارج از سایت شامل ساخت لینک، ارتقای محتوا، بازاریابی تأثیرگذار و بهینه سازی رسانه های اجتماعی است. با بهینه سازی فاکتورهای سئوی خارج از سایت، می توانید به افزایش دید ارگانیک و رتبه بندی وب سایت خود در SERP کمک کنید. سیگنالهای سئوی خارج از سایت به ویژه یک فاکتور رتبهبندی بسیار مهم برای الگوریتم گوگل هستند، زیرا این اشارهها و لینکهای شخص ثالث به عنوان «رای» برای کیفیت محتوا محسوب میشوند.
سئو فنی
سئوی محلی به تکنیکهای بهینهسازی موتور جستجوی محلی برای کمک به رتبهبندی وبسایت برای جستجوهای محلی اشاره دارد. سئوی محلی شامل بهینه سازی یک وب سایت برای جستجوهای مربوط به یک منطقه جغرافیایی خاص، مانند یک شهر، ایالت یا کشور و افزایش آگاهی یک کسب و کار از طریق فهرست ها و بررسی های محلی بهینه شده است.
سئوی بین المللی
بهینهسازی جستجوی کاربر به بهینهسازی محتوا اشاره میکند تا با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد. درک هدف جستجوی کاربر برای ایجاد محتوایی که دقیقاً نیازهای کاربر را برطرف می کند و به آنها در دستیابی به هدف آنلاین کمک می کند ضروری است. اشتباه رایجی که صاحبان وب سایت مرتکب می شوند، عدم تطابق بین هدف جستجوی کاربر و محتوایی است که در صفحه وب نوشته و نمایش داده می شود، که به شدت بر رتبه بندی در SERP ها تأثیر می گذارد.
بهینه سازی تصویر
لینک های زیر بیشتر در مورد بهینه سازی محتوا و نحوه استفاده صحیح از آن برای سئوی بهتر توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
- چرا بهینه سازی محتوا برای سئو مهم است؟
- بهینه سازی محتوا چگونه کار می کند؟
- نحوه بهینه سازی محتوا برای سئو
- بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای سئو
- بهینه سازی محتوا در سئو (راهنمای کامل)
خلاصه ای برای بهینه سازی محتوا در مقابل سئو
بهینهسازی دادههای ساختاریافته با آسانتر کردن درک و فهرستبندی برای موتورهای جستجو، محتوا را بهبود میبخشد. بهینهسازی دادههای ساختاریافته شامل اضافه کردن Schema Markup به صفحه کد منبع HTML برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد محتوا به موتورهای جستجو است تا بتوان آن را به درستی در SERPs سازماندهی و فهرستبندی کرد. Schema Markup همچنین با نمایش نتایج غنی، فهرست صفحات وب را در SERP ها افزایش می دهد.
بهینه سازی بک لینک
سئوی فنی عمل بهینه سازی جنبه های فنی یک وب سایت، مانند کد، ساختار، تنظیمات سرور و معیارهای سرعت سایت است تا سایت به راحتی قابل خزیدن و فهرست بندی در SERP ها باشد. با اطمینان از قابل دسترس بودن تمام محتوا برای موتورهای جستجو، می توانید دید بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید.
سئوی محلی
ارائه بهترین نکات سئو …