برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها برای ایده های موضوع نامحدود

رشته های جستجوی پیشرفته

رشته‌های تحقیق کلمات کلیدی در چیت‌شیت زیر به دو نوع (پایه و پیشرفته) تقسیم می‌شوند و بسته به اینکه ابزار تحقیق کلمه کلیدی شما حروف عام را می‌پذیرد یا خیر.

به سادگی جایگزین کنید با کلمه کلیدی بذر شما (یا ایده موضوع).

جستجو یا عدم جستجو تعیین می کند که کدام نوع را باید استفاده کنید. به عنوان مثال، KWFinder توسط Mangools حروف عام را نمی پذیرد اما LowFruits این کار را می کند.

توجه: اگر در تحقیق کلمات کلیدی سئو تازه کار هستید و به ابزار خوبی برای استفاده برای این منظور نیاز دارید، می توانید لیست ما از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را برای مقایسه گزینه های برتر موجود در بازار بررسی کنید. موارد مورد علاقه ما KWFinder و LowFruits همانطور که در بالا ذکر شد هستند.

رشته های جستجوی پایه

برای مثال، اگر می‌خواهید ایده‌های کلیدواژه‌ای برای کلمه کلیدی seed «روال تمرین» پیدا کنید، آن را جایگزین کنید. در هر یک از رشته های جستجوی زیر با روتین های تمرینی.

رشته های جستجوی کلیدواژه اصلی در مقابل پیشرفته برای سئو

در حالی که این استراتژی مطمئناً می‌تواند احساس کند که کارهای زیادی انجام می‌دهید، استفاده ناکارآمد از زمان شماست که بهتر می‌توان صرف نوشتن و انتشار مقالات بیشتر در سایت خود کرد تا ترافیک بیشتری به دست آورد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

برای *

برگه تقلب تحقیقات کلیدواژه در انتهای این راهنما شامل لیستی از محبوب ترین رشته های تحقیقاتی کلمات کلیدی است که می توانید از آنها برای ایجاد یک وب سایت متعادل با محتوای معاملاتی و اطلاعاتی برای جذب بازدیدکنندگان در مراحل مختلف سفر مشتری استفاده کنید.

نحوه استفاده از رشته های جستجوی کلیدواژه

این راهنمای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شامل یک برگه جستجوی کلید واژه است که به شما کمک می‌کند تا ایده‌های نامحدودی برای موضوع وب‌سایت خود داشته باشید.

اساساً، شما می‌خواهید رشته‌های جستجوی مورد علاقه خود را در زیر انتخاب و انتخاب کنید، یا کل مجموعه را برای هر موضوع جدیدی که می‌خواهید درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید، اجرا کنید.

مرور *

شما می توانید نحوه بهینه سازی هر قسمت از صفحه وب خود را در راهنمای رایگان آموزش SEO در صفحه بیاموزید. این راهنماها شامل نکات سئو در بهینه سازی فاکتورهای برتر در صفحه برای سئو می باشد. بنابراین اگر در این بخش از فرآیند بهینه سازی موتور جستجو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، نگاهی به آن بیندازید.عکس نویسنده تحریریه SEO Chatter ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.


منبع: https://seochatter.com/seo-keyword-research-cheatsheet/

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها

چگونه کفش ها را تمیز می کنید

کفش چنده

توجه داشته باشید که چگونه هر ایده کلمه کلیدی با کلمه “چگونه” شروع می شود و با کلمه “کفش” پایان می یابد. گنجاندن عام

  • باعث می شود که ابزار فقط عبارات کلیدی را تولید کند که با آن دو کلمه رزرو شده اند.
  • برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها
  • فهرست رشته های جستجوی پایه
  • سازمان بهداشت جهانی
  • چی
  • چه زمانی
  • جایی که
  • چرا
  • چگونه
  • هستند
  • می توان
  • انجام دادن
  • میکند
  • اراده
  • برای
  • در مقابل
  • جایگزین، گزینه ها
  • ایده ها ایده هایی برای
  • بهترین
  • بهترین برای
  • بالا
  • بالا برای
  • ارزان

ارزان

  • برای
  • مرور
  • فهرست رشته های جستجوی پیشرفته * *
  • سازمان بهداشت جهانی *
  • چی *
  • چی *
  • چه زمانی *
  • جایی که *
  • چرا *
  • چگونه *
  • هستند *
  • می توان *
  • می توان *
  • انجام دادن * انجام دادن
  • * میکند
  • *
  • اراده
  • * برای *
  • در مقابل *
  • *
  • جایگزین، گزینه ها
  • جایگزین، گزینه ها * ایده ها *
  • ایده هایی برای * بهترین
  • * بهترین
  • برای * بالا
  • * بالا
  • برای * ارزان
  • *

ارزان

همه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی قالب رشته جستجوی پیشرفته را با علامت عام نمی پذیرند . اما اگر این کار را کرد، می‌توانید از ویژگی wildcard استفاده کنید تا ابزار را مجبور کنید که فقط ایده‌های کلیدواژه‌ای را که با ساختار خاصی مطابقت دارند برگرداند. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی seed شما “کفش” بود و از رشته جستجوی پیشرفته استفاده کردید،

  • چگونه *
  • ، سپس ابزار فقط ایده هایی مانند موارد زیر را برمی گرداند:
  • نحوه بستن بند کفش
  • چگونه یک جفت کفش جدید انتخاب کنیم
  • چگونه می توانم کفش هایم را دراز کنم

پس از سال‌ها تحقیق در مورد کلمات کلیدی، متوجه شدم که رشته‌های تحقیق کلمات کلیدی خاصی وجود دارد که می‌توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند تا به شما کمک کنند عبارات محبوب SEO را برای هدف هر موضوع موجود پیدا کنید.

عملاً هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی موجود در بازار قالب اصلی رشته جستجو را می‌پذیرد، که نتایج را با طیف وسیعی از ایده‌های کلیدواژه مرتبط با رشته کلمات بازمی‌گرداند. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی seed شما “دوچرخه” بود و از رشته جستجوی اصلی استفاده می کردید، چی

  • ، سپس ابزار ترکیبی از نتایج مانند زیر را برمی گرداند:
  • چه دوچرخه هایی برای تپه ها خوب هستند
  • پلیس از چه دوچرخه هایی استفاده می کند
  • دوچرخه چیست
  • دوچرخه هیبریدی چیست

با دوچرخه چه کار می توان کرد

ارائه بهترین نکات سئو …

در اینجا فرآیندی است که اکثر ناشران دنبال می کنند:

  • ابزار تحقیق کلمات کلیدی را باز کنید.
  • سعی کنید موضوع جالبی برای جستجو در نظر بگیرید.
  • آن را ساعت‌ها متوالی وصل کنید به این امید که چیز خوبی برای هدف پیدا کنید.

و هنگامی که از این رشته های جستجو در طول فرآیند تحقیق کلمات کلیدی استفاده می کنید، هرگز برای پر کردن برنامه انتشار محتوای خود با ایده های جدید مقاله مشکلی نخواهید داشت.