امیدوارم از بررسی تقویت کننده صفحه Ezoic لذت برده باشید.
در صفحه فهرست صفحات، چهار برگه را خواهید دید که با نام روند فهرست شده در نمودار میله ای در صفحه نمای کلی یکسان هستند:
- روند رو به پایین
- پایدار
- روند رو به بالا
- نامشخص
برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که بر موقعیت جستجو و ترافیک یک صفحه وب تأثیر گذاشته اند، روی علامت (+) کلیک کنید تا داده ها گسترش یابد.
اگر میخواهید پس از خواندن این راهنما، سایر بررسیهای Ezoic من را ببینید، این بررسی پیشنهادات موضوعی Ezoic NicheIQ و بررسی Ezoic Humix را با نتایج آزمایش واقعی از وبسایتهای من بررسی کنید.
در زیر، دقیقاً نحوه عملکرد ویژگی Page Booster را به شما نشان خواهم داد NicheIQ Ezoic مجموعه سئو به همراه داده های نمونه از وب سایت خودم. در پایان این راهنما، متوجه خواهید شد که تقویت کننده صفحه چیست و چگونه این ابزار تجزیه و تحلیل سئو می تواند به شما در بهبود استراتژی بهینه سازی محتوای خود برای موفقیت طولانی مدت کمک کند.
ارائه بهترین نکات سئو …
اگر به دنبال یک بررسی کامل برای تقویت صفحه Ezoic هستید، آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.
در حالی که محتوای خود را به طور عینی با رقبا مقایسه می کنید، این نوع سوالات را از خود بپرسید:
- آیا به طور کامل به موضوع پرداخته اید؟
- آیا صفحه به تصاویر بیشتری نیاز دارد؟
- آیا باید شامل یک ویدیو باشد؟
- آیا محتوا از جدول یا نمودار سود می برد؟
- آیا می توانید کیفیت محتوا را با نقل قول های متخصص افزایش دهید؟
- آیا صفحه فاقد سیگنال های اعتماد مانند پیوندهای خارجی به منابع با کیفیت بالا برای پشتیبان گیری از ادعاها است؟
خلاصه بررسی تقویت کننده صفحه
برای این مثال، داده ها نشان می دهد که روند کاهشی ترافیک یک روند فصلی است. از دست دادن شدید در موقعیت های رتبه بندی برای کلمات کلیدی اولیه. بنابراین، واقعاً نمی توان برای بازیابی ترافیک از دست رفته از بهبود سئوی صفحه یا به روز رسانی محتوا، کار زیادی انجام داد.
Ezoic Page Booster یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO است که به شما کمک می کند صفحات وب را که با ترافیک جستجوی ارگانیک عملکرد ضعیفی دارند شناسایی کنید و داده های کلمه کلیدی را ارائه می دهد که صاحبان وب سایت می توانند روی آنها تمرکز کنند تا ترافیک از دست رفته را به دست آورند.
علاوه بر این، صفحه وب شما ممکن است در ملاقات با هدف جستجوی کاربر ضعیف باشد. در این صورت، شما باید صفحات وب با رتبه برتر را در SERP ها تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید محتوای شما در کجا کمبود دارد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.