توجه: ممکن است تا ۴ روز طول بکشد تا دادههای Page Booster برای ویژگیهای GSC جدید متصل شده ظاهر شود.
صفحه نمای کلی
اگر میخواهید یک URL خاص را در یک برگه پرطرفدار جستجو کنید، یک نوار جستجو نیز وجود دارد.
مستندات Page Booster توصیه های زیر را برای کمک به بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی که روند نزولی دارند ارائه می دهد:
- کلمات کلیدی که بیشترین ضرر را در ترافیک جستجو برای URL ایجاد کرده اند را شناسایی کنید.
- پوشش مقاله از کلمه کلیدی را بررسی کنید.
- اگر بخشی در صفحه وجود ندارد که آن عبارت کلیدی را پوشش می دهد، یک یا دو پاراگراف به مقاله اضافه کنید که موضوع را پوشش می دهد.
همه اعضای Ezoic دسترسی رایگان به ویژگی Page Booster در NicheIQ دارند. با این حال، این برنامه نیاز به اتصال به کنسول جستجوی گوگل برای دریافت ترافیک ارگانیک و داده های کلمه کلیدی دارد. بنابراین، باید به NicheIQ اجازه دسترسی به ویژگی کنسول جستجوی گوگل (GSC) وب سایت خود را در صفحه تنظیمات دهید یا قبلاً مجوز دسترسی به GSC در Big Data Analytics را داشته باشید تا Page Booster کار کند.
همانطور که در تصویر مثال بالا می بینید، صفحه وب در وب سایت SEO Chatter برای “چگونه یک PDF در گوگل جستجو کنیم” بیشترین کاهش ترافیک را در 30 روز گذشته داشته است. اما اگر به داده های کلمه کلیدی برای عبارات جستجویی که منجر به از دست دادن ترافیک شده اند نگاه کنید، هر یک تنها یک تغییر جزئی در رتبه بندی داشته اند (< 1 موقعیت).
توجه: طبقه بندی نامشخص به صفحات وب اطلاق می شود که در ماه های گذشته تنوع زیادی در ترافیک داشته اند. این بدان معناست که آن صفحات روند واضحی (بالا، پایین یا پایدار) ندارند، اما دارای جهشها و ضررهای زیادی در ترافیک بودهاند. نشان دهنده نوسانات در رتبه بندی و مشاهده ارگانیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs).
فهرست صفحه
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.