انواع لینک های Nofollow در سئو (4 نوع لینک توضیح داده شده است)

می توانید هر یک از انواع پیوندهای nofollow را که در این صفحه توضیح داده شده است ترکیب کنید تا به طور دقیق رابطه بین محتوا و سایت شخص ثالثی که به آن پیوند داده شده است را توصیف کنید. داشتن چندین ویژگی لینک nofollow در یک بک لینک کاملا معتبر است تا رابطه بین سایت ها را روشن کند.

<a href=" rel="sponsored" />

3. پیوندهای Rel=UGC

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول لینک های nofollow بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

انواع لینک های Nofollow در سئو

انواع لینک های Nofollow در سئو

1. پیوندهای Rel=Nofollow

مثال‌های پیوند چندگانه ارزش مرتبط:

استفاده از ویژگی nofollow link برای محتوای تولید شده توسط کاربر کاملاً معتبر است. با این حال، استفاده از ویژگی جدید UGC به سیستم های رتبه بندی موتور جستجو اجازه می دهد تا پیوندها را برای تجزیه و تحلیل وب بهتر پردازش کنند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/types-of-nofollow-links-in-seo/

همانطور که متوجه شدید، انواع مختلفی از لینک های nofollow در زمینه بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. به همین دلیل مهم است که اصطلاحات و تعاریف خاص هر نوع بک لینک نوفالو را درک کنید تا بدانید که چگونه می توان آنها را به بهترین نحو در استراتژی سئوی خود به کار برد.