بک لینک های یوتیوب NoFollow
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
بک لینک های یوتیوب NoFollow
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
پیوندهای یوتیوب به سئو کمک می کنند زیرا این پیوندها بخشی از نمایه بک لینک وب سایت شما هستند. هر سایتی که بتوانید لینکهای با کیفیت و مرتبط بسازید، مانند لینکهای یوتیوب، برای عملکرد سئو، دیده شدن موتور جستجو و ترافیک ارجاع مناسب است.
فقط به خاطر داشته باشید که محدودیت این بخش 800 کلمه (5000 کاراکتر) است. این بدان معناست که تا زمانی که در این محدوده بمانید، میتوانید هر تعداد لینک را که میخواهید پیوست کنید. برای به حداکثر رساندن مزایای SEO از توضیحات ویدیو، اطمینان حاصل کنید که بک لینک های خود را با کلمات کلیدی مرتبط برای صفحه هدف نیز احاطه کنید. برای نکات بیشتر، این راهنمای مرتبط در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی در توضیحات ویدیوی YouTube را ببینید.
در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که “بک لینک های یوتیوب چیست؟”
با رفتن به YouTube Studio > سفارشی سازی > برگه اطلاعات پایه > بخش پیوندها، بک لینک های نمایه YT را اضافه می کنید.
ترافیک ارجاع به بینندگانی اشاره دارد که از دامنه های دیگر به صفحه شما آورده می شوند، بدون اینکه آنها شما را در سیستم عامل هایی مانند Google جستجو کنند. از نظر فنی، زمانی که شخصی روی پیوند شما از شبکه های اجتماعی یا وب سایت دیگری کلیک می کند، گوگل آن را به عنوان یک ارجاع ثبت می کند. این باعث می شود کانال YouTube شما به عنوان منبع خوبی برای به دست آوردن ترافیک ارجاعی باشد که می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را خارج از موتور جستجوی Google به وب سایت شما بیاورد.
فقط مطمئن شوید که به خوبی در گفتگو مشارکت دارید و فقط بخش نظرات را با پیوندها اسپم نکنید. با انجام این کار نظرات شما حذف می شود و احتمالاً حساب شما به عنوان هرزنامه علامت گذاری و علامت گذاری می شود که ممکن است منجر به بسته شدن حساب شود.
چرا به یک پروفایل بک لینک قوی نیاز دارید؟
پیوندهای یوتیوب همچنین راهی عالی برای سایر سازندگان محتوا برای کشف مقالات شماست. و این می تواند منجر به بک لینک های ارگانیک بیشتری از YouTube و سایر وب سایت هایی شود که به محتوای شما پیوند می دهند.
همانطور که متوجه شدید، تعریف اصلی برای بک لینک یوتیوب، هر پیوندی در پلتفرم است که به وب سایت شما اشاره می کند، از جمله مکان هایی مانند نمایه های کاربر، لینک های سفارشی، توضیحات ویدئو، نظرات، کارت ها و صفحه های پایانی. و بک لینک های YT می توانند برای سئو مفید باشند زیرا به افزودن به پروفایل لینک وب سایت شما کمک می کنند و به دیگر سازندگان محتوا کمک می کنند مقالات شما را برای لینک سازی ارگانیک کشف کنند.
پیوندهای نظر همچنین می توانند در معرض دید کانال YouTube شما در خارج از ویدیوهایی که پست می کنید افزایش دهند. به طور خاص، اظهار نظر مداوم روی پستهای دیگر سازندگان، میتواند فرصتی برای ایجاد رابطه با پایگاه مشترک آنها و جایگاه خود را به عنوان کانالی که ارزش دنبال کردن دارد، فراهم کند.
ارائه بهترین نکات سئو …
بک لینک های یوتیوب را دنبال کنید
نمایه یوتیوب شما منبع اصلی بک لینک های یوتیوب شما خواهد بود. پیوندهای نمایه پیوندهایی هستند که در صفحه درباره کانال یوتیوب شما ظاهر می شوند، جایی که می توانید تعدادی پیوند از جمله یک بک لینک را به وب سایت خود اضافه کنید.
بک لینک های یوتیوب می توانند حضور آنلاین شما را تقویت کنند و مدت زمانی را که مخاطبان هدف شما برای یافتن شما در فضای آنلاین صرف می کنند، کاهش دهند. بک لینکها در YouTube به کاربران کمک میکنند تا با کلیک کردن روی پیوندهای مربوطه در توضیحات، نظرات، کارتها و صفحههای پایانی ویدیو، یک جایگاه یا موضوع خاص را عمیقتر کشف کنند.
به نظر می رسد، یک پروفایل بک لینک غنی می تواند به افزایش رتبه وب سایت شما کمک کند و ترافیک ارجاع بیشتری را به محتوای شما هدایت کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که یک پروفایل بک لینک قوی تنها به داشتن لینک های بیشتر نیست. بلکه باید اطمینان حاصل کنید که لینک ها از سایت های با کیفیت بالا و مرتبط هستند و سایت های اسپم نیستند. می توانید این راهنما را در مورد نحوه ساخت بک لینک های با کیفیت بالا بخوانید تا نکاتی در مورد انجام این کار برای سئو به خوبی انجام دهید.
با این حال، با توجه به این سند گوگل در پیوند نوفالو در حال تکامل است، این نوع خصیصه های بک لینک تنها یک اشاره هستند و نه دستورالعملی برای عبور نکردن ارزش سئو توسط الگوریتم گوگل.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/what-are-youtube-backlinks/
با این حال، این بک لینک های YT نیز با تغییر مسیر در URL کدگذاری می شوند که می تواند بر ارزش کل سئوی لینک تأثیر بگذارد. (پاسخ قطعی از طرف گوگل به صورت آنلاین یافت نشد.) URL تغییر مسیر مشابه تصویر زیر است:
با رفتن به استودیوی YouTube > سفارشی سازی > برگه اطلاعات پایه > پیوندهای روی بنر، بک لینک های سفارشی YT را اضافه می کنید.
چهار مکان در یوتیوب وجود دارد که میتوان پیوند dofollow را در آن درج کرد: نمایه کانال، پیوندهای سفارشی کانال، کارتهای ویدیویی و صفحههای پایانی ویدیو. اگر کد HTML این مناطق را بررسی کنید، ویژگی rel=”nofollow” را نخواهید دید، که از نظر فنی آنها را به پیوندهای dofollow تبدیل می کند.
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد بک لینک های یوتیوب لذت برده باشید.
یک بک لینک از یک منبع معتبر و محبوب با PageRank بالا یک سیگنال مثبت قوی به الگوریتمها میفرستد که محتوای شما نیز برای دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو ارزش در نظر گرفتن دارد.
اما ما از تعریف بک لینک یوتیوب نیز فراتر خواهیم رفت و انواع مختلفی از بک لینک های YT را که می توانید ایجاد کنید و مزایایی که این بک لینک ها برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و ترافیک وب سایت ارائه می دهند، مورد بحث قرار خواهیم داد.
کارتهای یوتیوب میتوانند برای ایجاد پیوند مفید باشند، زیرا به شما امکان میدهند پیوندهایی را در ویدیوهای خود قرار دهید که به محتوای وبسایت شما بازمیگردند.
اگر برای برنامه شریک YouTube ثبتنام کردهاید، کارتهای یوتیوب ابزار پیوندسازی دیگری هستند که ارزش امتحان کردن را دارد. اینها کارت های تعاملی هستند که در ویدیوهای YouTube ظاهر می شوند در حالی که بیننده در حال تماشای محتوا است. فقط شرکای YouTube می توانند پیوندهای URL خروجی ایجاد کنند که به یک سایت تأیید شده متصل به حساب منتهی می شود.
به جای اینکه پس از اتمام تماشای ویدیو از برند خود دور شوید، صفحه پایانی باعث می شود بینندگان مدت بیشتری بمانند، ویدیوهای شما را بیشتر تماشا کنند و در نهایت مشترک شوند. همچنین مکان خوبی برای قرار دادن بک لینک به وب سایت شما است. اما درست مانند کارتهای YouTube، پیوندهای YT خروجی برای صفحات پایانی فقط برای اعضای برنامه شریک YouTube در دسترس است.
توجه داشته باشید: همچنین ممکن است بخواهید این راهنمای دیگر را در مورد لینک سازی یوتیوب بررسی کنید. این شامل تمام روش های موجود در این بخش، به علاوه موارد دیگر، برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا از YouTube به وب سایت شما است.
دو مکان در یوتیوب وجود دارد که می توان پیوند nofollow را در آن درج کرد: توضیحات ویدیو و نظرات ویدیو. اگر کد HTML این مناطق را بررسی کنید، ویژگی rel=”nofollow” را مشاهده خواهید کرد که آنها را به عنوان لینک های nofollow طبقه بندی می کند.
اگر ویژگی کنسول جستجوی گوگل وب سایت خود را باز کنید و به لینک ها > سایت های پیوند دهنده برتر بروید، باید Youtube.com را در آن گزارش فهرست کنید. این نشان می دهد که کدام پیوندها در نمایه بک لینک شما حساب می شوند.
بخش نظرات مکان دیگری برای افزودن بک لینک های یوتیوب است. چه در حال نظر دادن به ویدیوهای خود یا محتوای سازنده دیگری باشید، می توانید با افزودن یک پیوند مرتبط به هدایت ترافیک هدفمند به صفحه خاصی در وب سایت خود کمک کنید.
موتورهای جستجو می توانند بک لینک های یوتیوب را از منابعی معتبر، قابل اعتماد و معتبر تفسیر کنند، به خصوص اگر URL لینک دهنده یوتیوب دارای بک لینک های با کیفیت بالا باشد. این به نوبه خود می تواند به ترافیک جستجوی ارگانیک بالاتر برای محتوای وب سایت شما تبدیل شود.
صفحه پایانی یک ویژگی YouTube است که در 5 تا 20 ثانیه آخر یک ویدیو ظاهر می شود. این ویژگی میتواند برای رشد کانال شما مفید باشد، زیرا به شما امکان میدهد از دامنه توجه بینندگان خود استفاده کنید و وبسایتهای خارجی، لیستهای پخش و سایر ویدیوها را تبلیغ کنید.
شرح ویدیوی YouTube متن خلاصه زیر هر یک از ویدیوهای شما است. این بخش برای جاسازی اطلاعات مهمی که ممکن است برای مخاطبان مفید باشد، از جمله بک لینک ها به وب سایت شما استفاده می شود.
به طور خاص، لینکهای dofollow میتوانند به وبسایت شما کمک کنند تا رتبه بالاتری نسبت به لینکهای nofollow داشته باشد و به افزایش ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing کمک کند.
اکنون، اگر به کمک نیاز دارید تا ایده خوبی برای کانال بعدی یوتیوب خود داشته باشید، این راهنمای مرتبط را با فهرستی از بهترین جایگاههای YouTube با بالاترین نرخ CPM بررسی کنید. همچنین ممکن است علاقه مند باشید درباره نحوه عملکرد فیلترهای جستجوی پیشرفته YouTube بیشتر بدانید.
لینک های سفارشی نوع دیگری از بک لینک هستند که می توانید در یوتیوب ایجاد کنید. این پیوندها در بنر کانال یوتیوب به عنوان نماد ظاهر می شوند و مستقیماً از پیوندهای پروفایل گرفته می شوند. بخشی در زیر قسمت اطلاعات اولیه به نام «پیوندهای روی بنر» وجود دارد که میتوانید از آن برای نمایش حداکثر پنج مورد از این پیوندهای سفارشی استفاده کنید.
پروفایل بک لینک به سادگی به مجموعه ای از لینک ها اشاره دارد که بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت می کند. به طور معمول، یک نمایه بک لینک ویژگی های این لینک ها، از جمله انواع لینک ها، متن لنگر، کیفیت دامنه و ارتباط را مشخص می کند.
بک لینک های یوتیوب لینک هایی هستند که از یوتیوب به سمت وب سایت شما هدایت می شوند و می توانند لینک های dofollow یا nofollow باشند. یک بک لینک یوتیوب را می توان در نمایه های کاربر، لینک های سفارشی، توضیحات ویدئو، نظرات، کارت ها و صفحه های پایانی ایجاد کرد.
در صورت استفاده صحیح، توضیحات ویدیوی YouTube میتواند تلاشهای تبلیغاتی شما را افزایش دهد و اشتراک کانال، زمان تماشای ویدیو و بازدیدها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و ترافیک هدفمندی را از طریق بک لینکهای YT تعبیهشده به سایت شما ارسال کند.
در پایان این راهنما، همه چیز در مورد دریافت و استفاده از بک لینک های سئوی یوتیوب در بازاریابی دیجیتال را خواهید دانست.