درعوض، میخواهم نظرم را در مورد اینکه چگونه فکر میکنم یک استراتژی محتوای دستهبندی موضوعی متمرکز میتواند ترافیک ارگانیک و رتبهبندی وبسایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، به اشتراک بگذارم. و بنابراین، تبدیل و درآمد بالاتر از مخاطبان هدف شما.
منبع: https://seochatter.com/topic-cluster-content-strategy/
بیشتر پستهای منفرد حاوی یک پیوند داخلی به پست ستون در مورد نژاد لابرادودل هستند.
2. ساختار خوشه موضوعی را طرح ریزی کنید
ساده ترین روش برای ارائه ایده های موضوعی، پاسخ به سوالات پیرامون موضوع است. آنها شامل کلمات کلیدی با چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه در جست و جو هستند.
در اینجا یک اسکرین شات از همه چیزهایی که مقاله پوشش می دهد، طولانی است و شامل تعداد زیادی پیوند داخلی بین محتوای مرتبط در خوشه است:
درباره خوشه های موضوعی و سیلوهای محتوا بیشتر بیاموزید
اگر مجموعههای موضوعی بزرگی بسازید و تمام یا بیشتر آن محتوا را به نویسندگان مستقل یا آژانسهای نویسندگی برونسپاری کنید، میتوانید به سرعت چند هزار دلار را از بین ببرید.
سپس، البته، مقالات دیگر در این خوشه کاربرانی را که در بین آن مراحل هستند جذب میکنند.
اعتبار وب سایت و افزایش رتبه
اثر طبیعی ایجاد خوشه های موضوعی عالی این است که آنها همواره بک لینک های با کیفیت زیادی را در طول زمان جذب می کنند.
بنابراین چگونه استراتژی محتوای خوشه موضوعی خود را توسعه دهیم؟
استراتژی محتوای خوشه موضوعی
این یک منبع عالی و یک نمونه خوشه های موضوعی است که به خوبی اجرا شده است و دارای رتبه بندی بسیاری از صفحات در موتور جستجوی گوگل است.
به نظر میرسد بسیاری از افراد در صنعت سئو اصطلاحات مختلفی را برای این استراتژی بازاریابی ورودی مانند دستههای موضوعی، سیلوها، هابهای محتوا، صفحات سخنگو، صفحات ستونی و غیره مبادله میکنند.
یک استراتژی محتوای خوشه موضوعی به خوبی اجرا شده، تجربه ناوبری بهتری را برای کاربران فراهم می کند. نه تنها این، بلکه برای گوگل راحت تر خواهد بود که وب سایت را بخزد و درک کند که وب سایت شما چیست.
پیوندهای طبیعی را جذب می کند
این تلاش شامل یک پست ستونی طولانی و تعداد زیادی پست موضوعی است. برنامهریزی استراتژی محتوای خوشهای یک فرآیند درگیر خواهد بود، و سپس، البته، نوشتن واقعی محتوا وجود دارد.
بیشتر، اگر نه همه، پستهای موضوع، به پست ستون در اوج خوشه موضوعی باز میگردند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
خوشه های موضوعی چیست؟
احتمالاً سالها طول خواهد کشید، اما من کاملاً قصد ساختن یک بررسی دوره وبلاگ نویسی مجموعه موضوعات در وب سایت من
مرحله آخر این است که یک بررسی دوره ای از نحوه عملکرد خوشه محتوای شما برای SEO در SERP ها انجام دهید.
در پاسخ، سئوکاران باهوش اکنون به جای کلمات کلیدی منفرد برای رتبهبندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای مخاطبان هدف، بر روی خوشههای محتوا تمرکز میکنند.
در اینجا مراحل عملی کردن این استراتژی آمده است:
1. موضوعی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید انتخاب کنید
از زمانی که گوگل شروع به درک این استراتژی کرد، یک استراتژی کلاستر موضوعی مانند این به بخش مهمی از استراتژی بازاریابی سئو داخلی تبدیل شده است. هدف جستجوی کاربر.