از کدام کلمات کلیدی SEO استفاده کنم؟ (جواب داد)


کلمات کلیدی سئو کلمات و عباراتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو تایپ می کنند تا آنچه را که به دنبال آنلاین هستند پیدا کنند. کلمات کلیدی سئو همچنین کلمات و عباراتی هستند که به محتوای وب سایت خود اضافه می کنید تا در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ قابل مشاهده باشد.

با این حال، اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، ممکن است بپرسید:

از کدام کلمات کلیدی SEO استفاده کنم؟

کدام کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک بیشتری را جذب کنید و سرنخ و فروش بیشتری ایجاد کنید؟ و چگونه کلمات کلیدی سئوی مناسب را برای وب سایت خود انتخاب می کنید؟

در این مقاله توضیح خواهیم داد که کلمات کلیدی سئو چیست، چرا مهم هستند و چگونه می توان آنها را به طور موثر پیدا کرد و از آنها استفاده کرد تا بدانید از کدام کلمات کلیدی سئو برای وب سایت خود استفاده کنید.

از کدام کلمات کلیدی SEO استفاده کنم؟

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

از کدام کلمات کلیدی SEO استفاده کنم؟

کلمات کلیدی SEO که باید استفاده کنید باید دارای ویژگی های سئوی زیر باشند: ارتباط کلمه کلیدی، اعتبار موضوعی و حجم جستجو. استفاده از کلمات کلیدی سئو با این معیارها باعث می شود وب سایت شما بهترین جست و جو را برای کسب و کار شما هدف قرار دهد.

کلمات کلیدی سئو چیست؟

کلمات کلیدی سئو ایده ها و موضوعاتی هستند که محتوای شما را مشخص می کنند. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای شما را درک کنند و آن را با درخواست های کاربر مطابقت دهند. آنها همچنین به کاربران کمک می کنند تا محتوای شما را با استفاده از کلمات و عباراتی که با آنها آشنا هستند پیدا کنند.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت در مورد قهوه دارید، برخی از کلمات کلیدی SEO که ممکن است برای دسته بندی های کلی محتوا استفاده کنید عبارتند از:

  • قهوه
  • اسپرسو
  • کاپوچینو
  • دانه های قهوه
  • مطبوعات فرانسه

اینها کلمات کلیدی و عباراتی گسترده هستند که کاربران ممکن است برای یافتن اطلاعات، محصولات یا خدمات مرتبط با قهوه وارد موتورهای جستجو کنند. اینها همچنین کلمات و عباراتی هستند که باید در سرتاسر محتوای وب سایت خود بگنجانید تا اعتبار موضوعی آن دسته ها را افزایش دهید.

اکنون، کلمات کلیدی SEO که باید برای محتوای هدفمندتر انتخاب کنید، باید با سفر مشتری (یا قیف فروش) همسو باشند. همانطور که در راهنمای دیگر ما در مورد چگونگی پشتیبانی SEO از سفر مشتری توضیح داده شد، انواع خاصی از محتوا به مشتریان کمک می کند تا وب سایت شما را در هر مرحله از سفر خود پیدا کنند، درگیر کنند و به آن اعتماد کنند. سئو می تواند به شما کمک کند محتوایی با کیفیت بالا، مرتبط و جذاب ایجاد و بهینه کنید که با هدف جستجو و انتظارات مشتریان شما مطابقت داشته باشد.

بنابراین، کلمات کلیدی SEO که انتخاب می‌کنید باید با هر بخش از سفر مشتری مطابقت داشته باشند:

  • اطلاع: کلمات کلیدی سئو سوالاتی را هدف قرار می دهند که با “چی”، “چرا” و “چگونه” شروع می شوند. به عنوان مثال، “قهوه اسپرسو چیست”، “چرا قهوه سیاه است” و “چگونه دانه های قهوه را انتخاب کنیم”.
  • توجه: کلمات کلیدی سئو فرآیند پیش خرید را با عباراتی از جمله “بهترین”، “بررسی” و “در مقابل” هدف قرار می دهند. به عنوان مثال، «بهترین قهوه برای نوشیدنی‌های چای»، «بررسی قهوه کوستا» و «قهوه آمریکایی در مقابل قهوه قطره‌ای».
  • تصمیم: کلمات کلیدی سئو که قصد خریدار را با کلماتی مانند “هزینه”، “خرید” و “معاملات” هدف قرار می دهند. به عنوان مثال، «هزینه قهوه لاوازا»، «خرید قهوه کاریبو آنلاین» و «معاملات قهوه پیت».

چرا کلمات کلیدی SEO مهم هستند؟

کلمات کلیدی SEO مهم هستند زیرا به شما کمک می کنند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و به اهداف آنلاین خود برسید. با استفاده موثر از کلمات کلیدی سئو برای وب سایت و کسب و کار خود، می توانید:

  • دید و رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.
  • ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.
  • بازدیدکنندگان واجد شرایط و علاقه مندی را که احتمال تبدیل شدن دارند جذب کنید.
  • اقتدار و اعتماد خود را در جایگاه خود ایجاد کنید.
  • محتوای ارزشمند و رضایت بخش برای مخاطبان خود ارائه دهید.

کلمات کلیدی سئو پایه و اساس هر استراتژی سئو هستند. بدون آنها، شما نمی توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو یا کاربران بهینه کنید. اگر با مفهوم تحقیق کلمات کلیدی و ساختن و استراتژی سئو برای وب سایت خود آشنا نیستید، پس از پایان خواندن اینجا، این راهنمای دیگر را بررسی کنید تا یک برنامه ساده برای موفقیت در رتبه بندی دنبال کنید: کدام استراتژی سئو برای مبتدیان بهترین است. .

نحوه یافتن و استفاده از کلمات کلیدی SEO

یافتن و استفاده از کلمات کلیدی سئو کار یکباره نیست. این یک فرآیند مداوم و همیشه در حال تکامل است که نیاز به تحقیق، تجزیه و تحلیل و آزمایش دارد. با این حال، آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست.

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای یافتن و استفاده از کلمات کلیدی SEO که باید برای وب سایت خود هدف قرار دهید، دنبال کنید:

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن کلمات و عباراتی است که مخاطب هدف شما برای جستجوی اطلاعات، محصولات یا خدمات مرتبط با وب سایت شما استفاده می کند. می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs’ Keyword Generator، Moz’s Keyword Explorer یا Keyword Magic Tool Semrush برای کشف هزاران کلمه کلیدی بالقوه برای جایگاه خود استفاده کنید.

این ابزارهای سئو همچنین به شما امکان می دهند حجم جستجو، سختی، رقابت و هدف هر کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید بهترین، سودآورترین و آسان ترین کلمات کلیدی سئو را برای محتوای خود انتخاب کنید.

کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید

بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی خود، باید بهترین کلمات کلیدی را برای هدف گذاری در وب سایت خود انتخاب کنید. شما باید عواملی مانند ارتباط با محصولات و خدمات خود و اینکه کدام کلمات کلیدی سئو باعث افزایش قدرت موضوعی شما برای دسته بندی های خاص می شود را در نظر بگیرید.

شما همچنین باید ترکیبی از کلیدواژه های اصلی (اصطلاحات کوتاه و گسترده) و کلیدواژه های بلند (اصطلاح طولانی تر و خاص تر) را در مراحل مختلف سفر مشتری همانطور که قبلاً در این راهنما ذکر شد، هدف قرار دهید.

محتوای بهینه شده با کلمات کلیدی ایجاد کنید

هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را به دست آوردید، باید محتوای با کیفیت، مرتبط و آموزنده ایجاد کنید که به سوالات مخاطبان شما پاسخ دهد و ارزش و راه حل ارائه دهد.

شما باید از کلمات کلیدی SEO خود در تگ عنوان، توضیحات متا، سرفصل ها، محتوا، تصاویر، لینک ها و غیره استفاده کنید. همچنین باید از زبان طبیعی و لحن مکالمه برای مطابقت با نحوه جستجو و صحبت کاربران استفاده کنید. این مقاله مرتبط در مورد نحوه قرار دادن کلمات کلیدی در یک مقاله برای سئو را برای نکات بهینه سازی گام به گام مشاهده کنید.

نتایج کلمات کلیدی خود را نظارت و اندازه گیری کنید

پس از ایجاد محتوای بهینه شده برای کلمات کلیدی، باید عملکرد آن را در موتورهای جستجو و کاربران بررسی و اندازه گیری کنید. می توانید از ابزارهایی مانند کنسول جستجوی گوگل یا ابزارهای وب مستر بینگ برای ردیابی عملکرد، خطاها، هشدارها و توصیه های این موتورهای جستجوی محبوب وب سایت خود استفاده کنید.

همچنین می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics یا Ahrefs’ Site Explorer یا Semrush’s SEO Toolkit برای اندازه گیری ترافیک، رتبه بندی، تبدیل ها و موارد دیگر وب سایت خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs’ Rank Tracker یا Moz’s Rank Checker برای ردیابی رتبه‌بندی و حرکات کلمات کلیدی خود در طول زمان استفاده کنید تا ببینید کلمات کلیدی SEO شما در Google و Bing چقدر خوب عمل می‌کنند.

محتوای خود را به روز کنید و بهبود بخشید

بر اساس نتایج خود، باید محتوای خود را به روز کنید و بهبود بخشید تا آن را تازه، دقیق و مرتبط نگه دارید. شما باید مطالب جدیدی را اصلاح و اضافه کنید تا تمام جنبه های موضوع خود را پوشش دهد و پاسخ ها و راه حل های روشنی را برای مخاطبان خود ارائه دهید.

همچنین باید تگ های عنوان، توضیحات متا، سرفصل ها، تصاویر، لینک ها و غیره را مجدداً بهینه سازی کنید تا محتوای خود را واضح تر و کاربرپسندتر کنید اگر به 10 رتبه برتر برای کلمات کلیدی SEO خود در گوگل یا بینگ دست پیدا نمی کنید.

هر بار یک عنصر سئو را تنظیم کنید تا ببینید آیا رتبه بندی بهبود می یابد یا خیر. اگر نه، سپس عنصر دیگری را در صفحه دوباره بهینه کنید. آزمایش را ادامه دهید تا زمانی که متوجه شوید چه چیزی برای افزایش رتبه و ترافیک برای کلمات کلیدی SEO که برای صفحه وب انتخاب کرده اید، کار می کند.

خلاصه برای کدام کلمات کلیدی سئو باید استفاده کنم

کلمات کلیدی SEO برای هر وب سایتی که می خواهد در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد و ترافیک ارگانیک بیشتری را هدایت کند ضروری است. با یافتن و استفاده از کلمات کلیدی مناسب سئو، می توانید محتوایی ایجاد کنید که با آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند مطابقت داشته باشد و ارزش و راه حل ارائه دهد. همانطور که در این راهنما توضیح داده شد، کلمات کلیدی SEO که باید استفاده کنید باید ویژگی های سئو زیر را داشته باشند: مرتبط بودن کلمه کلیدی، اعتبار موضوعی و حجم جستجو، و همچنین مراحل خاصی از سفر مشتری را هدف قرار دهید.


منبع: https://seochatter.com/which-seo-keywords-should-i-use/